فرمانده‌ی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۸ باند مواد مخدر منهدم و ۱۳۴۵ نفر در رابطه با قاچاق و توزیع مواد مخدر در این استان طی سال جاری دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران ،، سردار غلامعباس غلام‌زاده در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان افزود: از این افراد بیش از سه تن مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال، ۳۱ درصد رشد داشته است، اظهار کرد: طی این مدت، ۱۷۲ دستگاه خودروی حامل مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان توقیف شده است.

فرمانده‌ی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هم‌چنین امسال، ۳۸ هزار عدد انواع قرص روانگردان در استان کشف شده است.

سردار غلامزاده تصریح کرد: این استان در مسیر ترانزیت حمل مواد مخدر از شرق و جنوب شرقی کشور به غرب و مرکز کشور قرار دارد.

وی هم‌چنین پاکسازی مناطق آلوده را اصلی‌ترین رویکرد مأموران انتظامی برشمرد و افزود: این اقدام هم‌اکنون در مرکز استان آغاز شده است.

فرمانده‌ی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این راستا، ۳۵ مرحله‌ی پاکسازی در شهر یاسوج انجام شده و در این رابطه ۳۳۰ خرده فروش دستگیر شدند.

غلامزاده تصریح کرد: از این افراد ۲۴۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

وی وجود بافت‌های فرسوده و ساختمان‌های نیمه تمام را یکی از مشکلات در این راستا دانست و گفت: این مکان‌ها به محلی برای خرید و فروش و استعمال مواد مخدر تبدیل شده است.

فرمانده‌ی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۲۴۷ کیلوگرم مواد مخدر طی روزهای اخیر در محور مواصلاتی یاسوج به شیراز توسط پاسگاه تنگ سرخ کشف شد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: باند ، مواد محدر ، قاچاق ، یاسوج ، قرص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.