اوسین بولت سریع‌ترین مرد جهان اولین چهره سرشناسی است که برای هدفون‌های گیبسون تبلیغ کرده و در همان ابتدای کار افزایش چشمگیر میزان فروش را برای این کمپانی به ارمغان آورد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یاهو اسپرت، برند گیبسون یکی از مشهورترین کمپانی‌های سازنده ادوات موسیقی در جهان است و به تازگی قدم در راه تولید هدفون‌های حرفه‌ای گذاشته. اوسین بولت سریع‌ترین مرد جهان به هنگام تمرینات روزانه از هدفون‌های گیبسون استفاده می‌کند و همین موضوع افزایش فروش چشمگیری را برای کمپانی به همراه داشته است.

بولت در توضیح همکاری خود با شرکت گیبسون گفت: نمی‌توانم زندگی بدون موسیقی را تصور کنم. هر روز در تمرینات از طریق هدفون به موسیقی گوش می‌دهم، این کار من را به جلو هدایت می‌کند. گیبسون به خوبی از تأثیر مثبت موسیقی بر تمرکز و انرژی ورزشکاران آگاهی یافته و هدفونی حرفه‌ای مخصوص ورزشکاران ارائه داده است. هدفون مذکور قادر به نگه داشتن و پخش مجدد موسیقی بوده ال ای دی کوچکی که بر روی آن نصب شده است به هنگام تاریکی، علائم هشداردهنده به اطراف منتشر می‌کند تا حضور ورزشکار در کنار جاده و ... را به اطلاع دیگران برساند.
 
** سال جدید با همان اهداف گذشته

اوسین بولت در ادامه سخنانش به رقابت‌های سال 2015 اشاره کرد و گفت: سال نو آغاز شده، اما مأموریت من نغییر نکرده، برنامه‌ها و اهدافم مثل گذشته است و فقط به قهرمانی فکر می‌کنم. 

بولت دارنده رکورد جهانی در دو ماده 100 و 200 متر خود را آماده مسابقات جهانی سال 2015 می‌کند. او تمایل دارد رکوردهای گذشته را ارتقاء بخشد و برای همین منظور تمرینات سخت و فشرده‌ای را آغاز کرده.
 
** ورود رکورداردار دوی سرعت 100 متر به عرضه تبلیغات

آسافا پاول دونده جامائیکایی و رکورددار سابق ماده 100 متر دیگر توان رقابت با اوسین بولت برای کسب مدال جهانی را نداشته و ترجیح داد وارد عرصه مد و تبلیغات شود.

پاول زمانی با دویدن 100 متر در مدت 9 ثانیه و 74 ثانیه رکورددار جهان بود اما حالا در 32 سالگی حرفه جدیدی برای خود برگزیده است. او با آژانس مدلینگ پلاس قرارداد همکاری امضاء کرد و گفت: این آژانس مدلینگ 35 سال در عرصه تبلیغات فعالیت مستمر داشته و همکاری با آنان موجب افتخار من است. آنان جوانان بسیاری را در عرصه مدلینگ به اوج رساندند و می‌خواهم شانسم را در این بخش هم امتحان کنم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تبلیغ ، موثر ، اوسین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار