سایت فیفا نیز این هفته به انتشار نقل قول‌های جذاب چهره مشهور فوتبالی و ورزشی جهان پرداخته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سایت فیفا هر هفته به نقل نقل چهره‌های مشهور فوتبالی می‌پردازد.

*وراتی
  قبل از قهرمانی لیگ 2013 – 2012 ما آماده بودیم که برابر لیون بازی کنیم. کارلو اندکی عصباتی بود، پس از آن زلاتان ابراهیموویچ برابر او ظاهر شد و از او پرسید که آیا به عیسی مسیح اعتقاد دارید. آنجلوتی هم پاسخ داد: بله، پس از آن ابراهیموویچ گفت: خیلی خوب است، پس شما به من اعتقاد داری تو می‌توانی راحت باشی، زلاتان این طور است، او واقعاً از اعتماد به نفس بسیار بالایی برخوردار است.
 
*خوش آمدگویی کوبی برایانت به جرارد
 به لس آنجلس خوش آمدی، به تیم اِل ای خوش آمدی، حضور جرارد در لس آنجلس گالکسی نوید این را می‌دهد که پیروزی دیگری در انتظار این تیم قرار دارد. من اطمینان دارم این اتفاق رخ می‌دهد. من انتظار این را می‌کشم که این اتفاق رخ دهد، چرا که برای مدت زمان طولانی هوادار او بوده‌ام. من اینجا نشسته‌ام تا او بیاید و در این زمین ریشه دواند.
 
*لوکاس پودولسکی خطاب به ونگر پس از ترک آرسنال و پیوستن به اینتر میلان
او (ونگر) هیچ چیز به من نگفت: او به من چیزی نگفت یا حداقل خداحافظی هم نکرد، من انتظار گل و آغوش را نداشتم اما چیزی در خصوص احترام وجود دارد. او می‌توانست حداقل از من خداحافظی کند و این احترام را به من می‌گذاشت که حداقل اندکی برایش اهمیت دارم.
 
*لوتار مأتوس در خصوص پودولسکی
او در صفحه شخصی خود خیلی بیشتر از آن که بازی کند، فعال بود.
 
*دیوید مویس در خصوص عدنان یانوزای
برخی از بازیکنان جوان خیلی وحشت‌زده هستند، اما عدنان این طور نیست. من تصمیم گرفتم او را در اولین تور انتخاب کنم تا بازی او را تماشا کنم، او بازیکن ترسو و کمر وی نبود و تشنه پیروزی و موفقیت بود. در او حالت‌های هم از تکبر و خودبینی که برای یک بازیکن لازم است، دیده می‌شد. اما نکته مثبتی که در خصوص او وجود دارد این است که او به هیچ وجه مغرور و متکبر نیست. در این کشور او جوان فوق‌العاده‌ای است که با این سن کم به بلوغ دست یافته است. او همچنین از لحاظ شخصیتی از توانایی بسیار بالایی برخوردار است و می‌تواند تعادل بسیار خوبی را بین خود و سایر بازیکنان بزرگتر از او ایجاد کند، می‌توانم بگویم او شباهت بسیار زیادی به جان کراخی دارد.
 
*الکساندر دل‌پیرو
شخصیت کریس رونالدو واقعاً انسان را تحت تأثیر قرار می‌دهد، بسیار از او به عنوان مفهوم کامل یک بازیکن مدرن یاد می‌کنند. اما او یک بازیکن مدرن نیست، بلکه او بازیکنی است که گویی متعلق به آینده است. مسی در این لحظه زمانی به خوبی توانسته نقش یک بازیکن شماره 10 را ایفا کند. من در برزیل می‌دیدم که بچه‌ها چطور لباس او را به تن می‌کردند، او آن بازیکنی است که همه مرزها را درنوردیده است.
 
*کاسیاس
کارلو آنجلوتی بهتر از خوزه مورینیو است. من با مورینیو رابطه عشق و نفرت داشتم. زمانی که او در این تیم حضور داشت، من مطلقاً با او صحبت نمی‌کردم و مدت زیادی است که با او صحبت نکرده‌ام، اگر فردا او را ببینم، دستم را دراز می‌کنم و با او دست می‌دهم که فکر می‌کنم او هم با من دست دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار