سخنگوی باشگاه استقلال گفت: قرار است در آینده نزدیک سازمان خصوصی سازی اطلاعات کامل را در رابطه با مسئله قیمت گذاری ارائه بدهد به همین خاطر ما نیز در حال حاضر لزومی برای ورود به این مسئله ندیده‌ایم.

سید سعید افجه‌ای در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، درباره خروجی جلسه‌ی دیروز هیات مدیره باشگاه اظهار داشت: این جلسه در غیاب افشارزاده و معینی برگزار شد و از بحث ‌های مهم و مفصلی که در این جلسه صورت گرفت راجع به روند خصوصی سازی بود.

با توجه به امر سنگین واگذاری باشگاه استقلال به بخش خصوصی که یکی از وظایف اصلی محوله از سوی مجمع محترم به هیات مدیره موجود می‌باشد و نیز با عنایت به پیگیری سازمان محترم خصوصی سازی به تسریع در امر مصوبه مجلس محترم ، کادر مدیریتی فعلی باشگاه همواره در این راستا قدم برداشته و علی رغم موانعی که از نظر تکمیل اسناد وجود داشته نسبت به حل این معضلات اقدام نموده و در جهت شفاف سازی اسناد مالی اقدام کرده و خواهد کرد.

وی بیان کرد: بیشتر وقت این جلسه نیز به همین موضوع اختصاص یافت و مقرر شد در اسرع وقت مدارک تکمیلی مورد نیاز سازمان خصوصی سازی با هماهنگی مجمع محترم تقدیم گردد.

افجه‌ای درباره بحث قیمت‌گذاری سهام باشگاه استقلال تصریح کرد: با توجه به اظهار نظر سازمان خصوصی سازی در خصوص اعلام نهایی شرایط مزایده در آینده نزدیک ، امکان ورود به این قضیه وجود نداشت و ما کماکان منتظر مشخص شدن شرایط جانبی ( مثل ورزشگاه،  اموال منقول و غیر منقول، دارایی‌ها و بدهی‌ها) هستیم تا به تبع آن نقشه راهی جهت اقدامات راهبردی در این خصوص داشته باشیم.

بدیهی است این امر مهم به محض اعلام جزئیات مذکور بدون اتلاف وقت، پیگیری و نتیجه آن خدمت مخاطبان عزیز اعلام خواهد گردید.

سخنگوی باشگاه استقلال عنوان کرد: جمع بندی وضعیت بستن تیم در نیم فصل دوم از دیگر مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد و همان طور که قبلاً هم اعلام شده بود ما 5 بازیکن به عنوان ورودی و 5 بازیکن به عنوان خروجی در رده بالای 23 سال داشتیم.
یک یا دو تغییر نیز در بازیکنان زیر 23 سال انجام داده‌ایم.

وی اظهار کرد: در خصوص تامین منابع و تخفیف بودجه‌های مربوطه در موارد مذکور تصمیمات لازم اتخاذ شد که نتایج مطلوبی را هم در بر داشت.

افجه‌ای عنوان کرد: آخرین بحثی که در این جلسه مطرح شد ارائه گزارشی از وضعیت اردوی کیش بود که بر اساس اطلاعات واصله این اردو در وضعیت مناسبی قرار دارد و امیدواریم که تیم با‌آمادگی و سلامتی کامل این اردو را به پایان برساند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برد تیم ایران مقابل بحرین را به ملت شریف ایران تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/

برچسب ها: جلسه ، روند ، موانع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار