قیمت سهام پرسپولیس و استقلال طبق اعلام کارشناسان دادگستری 290 میلیارد مطرح شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پس از اعلام 290 میلیاردی قیمت سهام سرخابی‌ها، این قضیه واکنش‌های متفاوتی از سوی اهالی فوتبال به ویژه پیشکسوتان سرخابی‌ها به همراه داشت.

برخی‌ها معتقدند قیمت اعلام شده سنگی بزرگ است که برای نزدن برداشته‌اند اما بعضی از همین پیشکسوت‌ها قیمت را مناسب می‌دانند.

پای درد دل برخی از پیشکسوتان که می‌نشینیم دلمان کباب می‌شود که بنده خداها با چه وضعیتی روزگار می‌گذارنند اما عاشق پرسپولیس هستند.

مسئولانی که پیشکسوتان را صاحبان اصلی پرسپولیس – استقلال می‌دانند. 290 میلیارد ناقابل را برای تصاحب سرخابی‌ها عنوان کردند اما ما هنوز بعد از چند روز داریم حساب کتاب می‌کنیم که حقوق بازنشستگی چند پیشکسوت در طی چند سال می‌تواند به 290 میلییارد برسد؟

نتیجه گیری کلی این است که حقوق پیشکسوتان میلیاردی است ، 290 میلیارد پول زیادی نیست این تیم‌های پرسپولیس – استقلال سردر باشگاه‌هایشان از طلاست و ...

خوشبختانه ائتلاف برخی از متمولین پرسپولیس و استقلال با این قیمت‌ها شکل گرفت و شاید قویترین آن پروین، هدایتی، عابدینی و یک مشت حقوق بگیر پیشکسوت است.

در استقلال هم شرایط به همین گونه است، خلاصه باید صبر کرد تا روز آگهی و ثبت نام خریداران. آن وقت مشخص می شود 290 میلیارد زیاد است یا حقوق پیشکسوتان، که واقعاً محتاج نان شب هستند!

ما هم بیکار نمی‌نشینیم و حقوقمان را حساب می‌کنیم شاید در چند قرن آینده بتوانیم چند درصد از سهام سرخابی‌ها‌ را بخریم...

انتهای پیام/

برچسب ها: واکنش ، خدا ، معتقد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار