معاون رسانه مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران گفت: مرکز ارتباطات و امور بین الملل در نظر دارد سلسلسه نشست های شهر، شهروند و رسانه را از هفته آینده در بوستان گفت و گو برگزار کند.

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، فرزاد خلفی ضمن بیان این مطلب افزود: در دنیای امروز شهر، شهروند و رسانه اضلاع مثلث مدیریت شهری را تشکیل می دهند. از این رو، مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در صدد است تا با برگزاری سلسله نشست های شهر، شهروند و رسانه طی 15 هفته متوالی موضوعات مهم شهری همچون آلودگی هوا، پسماند و تفکیک زباله از مبدا، حمل و نقل عمومی و فرهنگ تردد را با حضور مدیران شهری، اصحاب رسانه، استادان علوم ارتباطات و کارشناسان حوزه شهری به بحث و بررسی بگذارد.  
 
وی در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری این نشست خاطر نشان کرد: بهره گیری از نظرات کارشناسان حوزه ارتباطات و رسانه به همراه جلب مشارکت شهروندان در اجرای برنامه های مدیریت شهری از مهم ترین اهداف برگزاری نشست شهر، شهروند و رسانه است زیرا مدیریت شهری به تنهایی و بدون مشارکت شهروندان و رسانه ها قادر به پیاده سازی الگوهای مطلوب زیست شهری نخواهد بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار