لوییس انریکه سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی تیمش در دیدار احساس مقابل اتلیتکو می‌گوید هنوز به وضعیت تیم خوشبین نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال بارسلونا در دیداری حساس به مصاف تیم فوتبال اتلیتکو مادرید رفت و موفق شد با درخشش 3 ستاره تیمش در حفظ حمله با نتیجه 3 بر 1 به برتری دست یابد. گل‌های بارسلونا را در این دیدار مسی ، نیمار و سوارز به ثمر رساندند.

لوییس انریکه سرمربی بارسا با اینکه نتیجه خوبی کسب کرد اما می‌گوید خیلی به وضعیت تیمش خوشبین نیست.

وی در این خصوص گفت: پیروزی تنها چیزی است که می‌تواند مدتی این موج را آرام کند.اما من خیلی خوشبین نیستم اگر ما مجددأ شکست بخوریم همه چیز تغییر خواهد کرد.

انریکه در ادامه افزود: من تنها چیزی که بتوانم کنترل کنم،تمرکز می‌کنم. در حال تمام فکرم را بر روی تیم گذاشته‌ام. آخر فصل باید ببینیم می‌توانیم قهرمان شویم یا خیر. باید در آن زمان عملکرد من را قضاوت کنند. چند وقته اخیر شایعاتی مبنی بر درگیری مسی و اندیکه به گوش می‌رسید.
در بازی مقابل اتلیتکومسی قبل از اینکه خودش گلی به ثمر برساند در پاس گل زیبا به نیمار و سوارز داد.

سرمربی بارسلونا در این خصوص گفت: شاگردانم بازی کاملی ارائه دادند. بدمن شک اتلیتکو یکی از تیم‌های بزرگ اروپا است. ماتنها امتیاز بدست آوردیم و نه بیشتر اما خوشبختانه با این پیروزی یکی از رقیبانمان در لالیگا را از پیش رو برداشتیم .در حال حاضر اتلیتکو با این شکست امتیازات زیادی نسیت به تیم ما کمتر دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار