الحسن سرمربی تیم فلسطین می‌گوید: قضاوت زیادی بین تیمش و ژاپن وجود داشت.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال ژاپن قهرمان دوره گذشته رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در اولین دیدارش به مصاف تیم فلسطین رفت و با 4 گل قهرمان چلنج کاپ را درهم کوبید.
 
الحسن سرمربی تیم فلسطین علی رغم این شکست سنگین می‌گوید به بازیکنانم افتخار می‌کنم.
 
وی در این خصوص گفت: قصد داشتیم یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم علی رغم تمام مشکلاتی که داشتیم بازی خوبی ارائه دادیم در مقابل  اردن و عراق بازی بهترین ارائه  خواهیم داد.
 
 وی در ادامه افزود:  تفاوت دو تیم هم به لحاظ فردی و هم به لحاظ تیمی بسیار زیاد بود در رقابت‌های چلنج کاپ آسیا تیم‌هایی شرکت می‌کنند در رنکینک فیفا بالای رده بندی 150 قرار دارند اما در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا تیم‌ها در رده ‌های بهتری قرار دارند. ژاپن بازیکنانی دارد که در بهترین  تیم‌های اروپایی بازی می‌کنند. ما از بازی مقابل چنین تیمی تجربه‌های بسیار خوبی کسب کردیم.
 
 الحسن در پایان اضافه کرد: من باید به لحاظ ذهنی با بازیکنام بیشتر کار می‌کردیم ما ازاین بازی درس‌های زیادی گرفتیم باید بازی را آنالیز کنیم ون سعی کنیم اشتباهاتمان را برطرف کنیم  و روی نقاط قوتمان بشتر کار کنیم. چند روز فرصت داریم هم به لحاظ تاکتیکی و هم به لحاظ ذهنی برای بازی مقابل اردن آماده شویم.

انتهای پیام/

برچسب ها: شکست ، فلسطین ، قضاوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار