مربی تیم ملی روئینگ‌ بانوان قایقرانی گفت: 25 دی ماه اردوی تدارکاتی داخلی روئینگ بانوان آغاز و تا درست شدن مکاتباتمان‌ادامه اردو را به اسپانیا خواهیم رفت.

افشین فرزام در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: 25 دی ماه ورزشکاران‌ مجدد به اردوی تدارکاتی داخلی می‌آیند و همزمان بدنسازی را هم در تهران شروع می‌کنیم .
 
وی افزود: اردوی تدارکاتی برون مرزی روئینگ‌ بانوان از اول بهمن ماه  آغاز خواهد شد و چون فدراسیون در حال مکاتبات برای گرفتن بلیط و ویزا است احتمال تا چند روز آینده ویزای ورزشکاران آماده می‌شود ولی زمان آن ممکن است بین چند روز تغییر کند.
 
 فرزام در ادامه خاطر نشان کرد: اردوی تدارکاتی برون مرزی ما به کشور اسپانیا است و چهار نفر از ورزشکاران روئینگ‌ از جمله نازنین رحمانی، سولماز عباسی، نازنین ملائی و مهسا حاور در این اردو شرکت خواهند کرد.
 
 وی در ادامه تصریح کرد: اردوهای تدارکاتی تا 27 اسفند ماه ادامه پیدا می‌کند و مجدد به تهران باز می‌گردیم و از 6 فروردین‌ سال آینده دوباره اردوهای تدارکاتی را در تهران شروع می‌کنیم .
 
مربی تیم ملی روئینگ  بانوان قایقرانی در ادامه اظهار داشت: بعد از اردوی تدارکاتی تهران یک اردوی تدارکاتی به مدت سه هفته در اواخر خرداد ماه در بلغارستان خواهیم داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرزام ، بانوان ، روئینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار