در بیستمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی از گلاله اصغری دانشجوی دکترای علوم تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به عنوان محقق دانشجوی برگزیده تقدیر بعمل آمد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ گلاله اصغری که متولد 1362 و دانشجوی دکترای تغذیه است در حاشیه برگزاری این جشنواره گفت: دوره کارشناسی را در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گذراندم و کارشناسی ارشد را نیز با رتبه اول از همین دانشگاه فارغ التحصیل شدم و هم اکنون دانشجوی دکترای تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می باشم. 

این دانشجوی پژوهشگر برگزیده جشنواره رازی در ادامه افزود: در حال حاضر بعنوان محقق در پژوهشکده علوم غدد درون ریز و متابولیسم دانشگاه زیر نظر استاد فریدون عزیزی و استاد میرمیران همکاری دارم و تاکنون 27 مقاله در مجلات خارجی و 14 مقاله در مجله‌های داخلی منتشر کرده‌ام. 

وی در خصوص مقاله‌ای که به این جشنواره ارایه کرده است، عنوان کرد: در این دوره از جشنواره مقاله ای با عنوان « روایی، پایایی نسبی و ثبات الگوهای غذایی استخراج شده از پرسشنامه بسامد خوراک در مطالعه قند و لیپید تهران» ارایه کردم که این پرسشنامه سازی، ارزیابی روایی و پایایی کاربرد بسیار مفیدی در مطالعات اپیدمیولوژیک دارد. این مقاله مورد پذیرش هیات داوران 
جشنواره رازی قرار گرفت و من بعنوان محقق دانشجوی برگزیده در این دوره از جشنواره انتخاب شدم. 

اصغری تاکیدکرد: به نظر من با توجه به مسایلی مثل کمبود بودجه در کشور، پژوهش‌های حوزه دانشجویی تلاش بیشتری را طلب می‌کند. ضمن اینکه نمی‌توان از نقش پر رنگ اساتید برای ترغیب، حمایت و ایجاد انگیزه در دانشجو گذشت. امیدوارم دانشجویان دانشگاه بتوانند در مراکز تحقیقاتی و زیر نظر اساتید بزرگوار دانشگاه فعالیت‌های پژوهشی خود را انجام داده و شاهد موفقیت‌های آنان در آینده باشیم. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.