تقدیر از دانشجوی دکترای علوم تغذیه به عنوان محقق و دانشجوی برگزیده در جشنواره رازی

در بیستمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی رازی از گلاله اصغری دانشجوی دکترای علوم تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به عنوان محقق دانشجوی برگزیده تقدیر بعمل آمد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ گلاله اصغری که متولد 1362 و دانشجوی دکترای تغذیه است در حاشیه برگزاری این جشنواره گفت: دوره کارشناسی را در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گذراندم و کارشناسی ارشد را نیز با رتبه اول از همین دانشگاه فارغ التحصیل شدم و هم اکنون دانشجوی دکترای تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می باشم. 

این دانشجوی پژوهشگر برگزیده جشنواره رازی در ادامه افزود: در حال حاضر بعنوان محقق در پژوهشکده علوم غدد درون ریز و متابولیسم دانشگاه زیر نظر استاد فریدون عزیزی و استاد میرمیران همکاری دارم و تاکنون 27 مقاله در مجلات خارجی و 14 مقاله در مجله‌های داخلی منتشر کرده‌ام. 

وی در خصوص مقاله‌ای که به این جشنواره ارایه کرده است، عنوان کرد: در این دوره از جشنواره مقاله ای با عنوان « روایی، پایایی نسبی و ثبات الگوهای غذایی استخراج شده از پرسشنامه بسامد خوراک در مطالعه قند و لیپید تهران» ارایه کردم که این پرسشنامه سازی، ارزیابی روایی و پایایی کاربرد بسیار مفیدی در مطالعات اپیدمیولوژیک دارد. این مقاله مورد پذیرش هیات داوران 
جشنواره رازی قرار گرفت و من بعنوان محقق دانشجوی برگزیده در این دوره از جشنواره انتخاب شدم. 

اصغری تاکیدکرد: به نظر من با توجه به مسایلی مثل کمبود بودجه در کشور، پژوهش‌های حوزه دانشجویی تلاش بیشتری را طلب می‌کند. ضمن اینکه نمی‌توان از نقش پر رنگ اساتید برای ترغیب، حمایت و ایجاد انگیزه در دانشجو گذشت. امیدوارم دانشجویان دانشگاه بتوانند در مراکز تحقیقاتی و زیر نظر اساتید بزرگوار دانشگاه فعالیت‌های پژوهشی خود را انجام داده و شاهد موفقیت‌های آنان در آینده باشیم. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار