سرپرست سابق فدراسیون قایقرانی گفت: راه اندازی پایگاه قایقرانی قشم یکی از مهمترین دستاوردهای ما است که در چند روز اخیر انجام شد.

خسرو ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌گفت: یکی از دستاوردهای مهم فدراسیون در این چند روز اخیر به دست آوردن پایگاه قشم و راه اندازی آن بود در سفری که آقای ایمنی و اتابکی به آنجا رفتند پیست قایقرانی را در دریای خلیج فارس برای رشته بادبانی و روئینگ راه اندازی شد.

وی افزود: همچنین لوازم و وسایلی که مورد نیاز بود با هماهنگی وزیر ورزش اهدا شد و این کار با هماهنگی دانشور مدیر کل جوانان و خود استان شروع کار انجام شد.

ابراهیمی در ادامه اظهار داشت: همچنین 28 دی ماه 7 نفر از قایقرانان به ارومیه می‌روند تا در سه جای اردوی متمرکز خود را برگزار کنند.

سرپرست سابق فدراسیون قایقرانی در ادامه خاطرنشان کرد: اردوی پایگاه قهرمانی در گیلان به میزبانی تهران 28 دی ماه برای بانوان روئینگ به صورت متمرکز برای 4 استان تهران، گیلان، همدان و زنجان برپا می‌شود و ورزشکاران حضور به هم می‌‌رسانند.

وی در ادامه بیان داشت: ورزشکاران دراستان تهران زیر نظر مربی سحر مرادی و در زنجان زیر نظر بهناز مرادخانی و در همدان زیر نظر مربی خاطره ولی‌پور و در گیلان زیر نظر هانیه خرسند و مریم احسانی به اردو‌های خود ادامه خواهند داد.

ابراهیمی در خصوص شانس قایقرانان ایرانی برای گرفتن سهمیه المپیک تصریح کرد: امیدوارم که یکی از بهترین ها باشیم ولی در برنامه‌ریزی هایی که شد ما حداقل 2 نفر را پیش بینی کرده‌ایم ولی امیدوارم که خیلی بیشتر از این‌ها باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: البته راه اندازی پایگاه قشم یکی از مهمترین دستاوردهای ما برای انجام ورزش‌های زمستانی و مساعدت هوای آنجا برای انجام ورزش‌های روئینگ و بادبانی بسیار مفید است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار