قهرمان رشته کانو کانادایی قایقرانی گفت: 5 بهمن ماه مقرر شده که برای شرکت در اردوی تدارکاتی خارجی به پرتغال اعزام شویم.

عادل مجللی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اردوها از وضعیت خوبی برقرار است و یک ماه است که در اردوی متمرکز هستیم.

وی افزود: برای اردوی برون مرزی پرتغال مقرر شده که از 5 بهمن اعزام داشته باشیم و تمرینات را هم به همان شکل قدیم اجرا می‌کنیم فقط فشارهای تمرینی فرق کرده ولی هم اکنون 60 درصد ساعت روزانه خود را به تمرین می‌پردازیم.

مجللی در خصوص تمریناتش گفت: هم اکنون در تهران هستیم و پاروزنی را روزانه انجام می‌دهیم و یک روز در میان به دو میدانی می‌پردازیم و وزنه‌برداری هم از کارهای روزانه است.

وی در خصوص سهمیه المپیک گفت: برای گرفتن سهمیه باید فعالیت زیادی داشته باشیم و اگر از این به بعد فقط از کمپهای خارجی استفاده کنم و با رقبا تمرین داشته باشم احتمال کسب سهمیه المپیک زیاد است.

قهرمان رشته کانو کانادایی قایقرانی در ادامه تصریح کرد: ما با مربی ایرانی خود الیاس اقلیمی به کمپ پرتغال خواهیم رفت و اگر در کسب سهمیه المپیک موفق نشدم حتما برای مسابقات آسیایی شرکت خواهم کرد.

مجللی در ادامه بیان داشت: من تا قهرمانی جهان در کمپهای خارج از کشور  خواهم ماند و برای گرفتن سهمیه در المپیک 2016 ریو تمام تلاشم را خواهم کرد و امیدوارم جزو 3 نفر اول باشم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: من در بازیهای اینچئوان نفر سوم شدم و تنها با 4 سانتیمتر اختلاف بود البته در مسابقات مقدماتی از رقبای جلو بودم ولی در مسابقات نهایی آمادگی کافی را نداشتم ولی برای مسابقات المپیک و آسیایی تمام تلاش خود را خواهم کرد و رفتن به کمپهای خارج از کشور هم در واقع تجربه‌ای برای استفاده از تکنیکهای جدید و یادگرفتن ورزشهای رقبا است و خود این جریان کمک شایانی برای ورود به سهمیه المپیک است.

انتهای پیام/
برچسب ها: کانو ، قایقرانی ، مجللی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار