هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال امروز راس ساعت 16 با رویارویی چهارده تیم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال کشورمان امروز با رویارویی 14 تیم برگزار می‌شود تا تغییرات نتایج و سرنوشت سازنیم فصل دوم در این هفته نیز رقم بخورد در همین راستا هفت رقابت راس ساعت 16 در شهرهای تبریز- قم – مشهد- تهران- قرچک و اصفهان انجام می‌شود.

** مس سونگون تبریز- شهرداری ساوه

در نخستین رقابت هفته هجدهم تیم‌های مس سونگون و شهرداری ساوه با عنوان تیم‌های صدر و قعر نشین جدول به مصاف هم می‌روند.
کش مکش‌های آرام و بی‌سرو صدای فنی که از گذشته بین سرمربی دو تیم بوده یکی از جذابیت‌های بازی را رقم می‌زند زیرا کادر فنی تیم‌های ساوه‌ای و تبریزی جنگنده و برای کسب امتیاز چشم در چشم هم قرار می‌گیرند یکی برای فرار از سقوط و دیگر برای پرش به دور دوم جدول.

یکی دیگر از نکات مهم رقابت مس سونگون و شهرداری ساوه، استفاده دو تیم از خریدهای خارجی شان است.

جالب اینجاست که دو بازیکن خارجی مس و تک بازیکن خارجی ساوه برزیلی هستند و در این بازی تیم‌هایشان را همراهی می‌کند. باید دید در پایان رقابت و وجود بازیکنان تازه نقس در تیم‌ها، افکار فنی کدام مربی پیروزی میدان را مشخص می‌کند.

لازم به ذکر است تیم مس سونگون خرید اوکراینی خود را به دییرس تبریز واگذار کرده تا "سرگی" در ادامه رقابت‌ها برای دبیری توپ زنی کند.
دو تیم مس سونگون و شهرداری ساوه در حالی به مصاف هم می‌روند که مس با 30 امتیاز در رده سوم و شهرداری ساوه با 8 امتیاز در رده‌ی چهاردهم جدول قرار گرفته است.

** ماهان تندیس قم- دبیری تبریز

تیم مدعی قم در نیم فصل نخست پس از تغییرات در کارد فنی خود در حال و روز خوشی ندارد که حتی حضور عربی به عنوان سرمربی در نیمکت نیز تاکنون نتواسته کمکی برای بازگشت ماهان تندیس به روزهای اوجش باشد اما با این حال با توجه به نزدیکی امتیاز تیم‌ها در جدول رده‌بندی، ماهان امید دارد که در خانه خود پیروز دیدار دشوار برابر دبیری باشد تا این برد آغاز دوباره‌ای برای قمی‌ها باشد.

البته دامنه حواشی عدم کسب امتیاز به تن رعدی نیز خورد تا پس از حضور کوتاه قدش در این تیم، شایعه‌ای از جدایی وی به گوش برسد باید دید ماهان که با اختلاف یک امتیاز در رده‌ِی پایین‌تر از دبیری قرار گرفته می‌تواند رقیب مدافع عنوان قهرمانی را از سد راه بردارد یا نه‌؟ 

البته این رویارویی برای قمی‌ها کار آسانی نخواهد بود زیرا دبیری با انگیزه برد بازی قبل و همچنین جذب "سرگی" بازیکن اوکراینی که شاید بهترین خرید مس‌ها در نیم فصل به شمار می‌آمدف تازه نفس پا به خانه حریف می‌گذارد البته اردوی دبیری‌ها در شمال کشور نیز به این تیم برای هماهنگی برابر قدرت تکنیکی حریف کمک خواهد کرد.

** شهید منصوری قرچک- شهروند ساری

منصوری تیم نهم جدولی در خانه خود شاگردان ابطحی را میزبانی می‌کند ساروی‌ها تیم محکوم به سقوط فصل گذشته خود را با خرید امتیاز گیتی پسند نوین به لیگ برتر بازگرداندن و یکی از مربیان با تجربه فوتسال را در اختیار گرفتند اما هنوز در رده دوازدهم قرار دارند.

 به همین دلیل ابطحی که از رفتن تک تک امتیاز‌های این هفته‌ها را می‌داند برای جبران شکست خانگی خود به مصاف منصوری‌ها می‌رود به این امید که بتواند از سد این تیم پرطرفدار و با قدمت فوتسال بگذرد این در حالیست که منصوری‌ها نیز با وجود مشکلات عدیده خود رقابت‌های دشواری را برای رقبا رقم می‌زنند منصوری قرچک با کسب 21 امتیاز در رده نهم جدول جای گرفته است.

** فرش آرا مشهد- شرکت حفاری اهواز

فرش که هفته گذشته با شکست سنگین 4-1 مقابل تیم قعر جدولی متوقف شد شاید با روحیه نامطلوب اما انگیزه بالا برای جبران این نتیجه تیم مدعی قهرمانی حفاری را در خانه میزبانی می‌کند تا با تکیه بر امتیاز خانگی و حضور هواداران نتیجه را از آن خود کند اما تیم حفاری که فصل را با مشکلات زیاد مالی و مدیریتی آغاز کرد با همه این شرایط در جایگاه دوم جدول قرار گرفته به هیچ قیمتی حاضر به از دست دادن امتیاز این بازی نیست و مانند همیشه رقابتی جنگنده اما منطقی را به تصویر می‌کشد تا در پایان به امتیاز کامل بازی برسد.

** تاسیسات دریایی تهران- پایاسازه تبریز

تیم صدرنشین شمسایی‌ها پس از پیروزی هفته گذشته مقابل ماهان، این بار به مصاف پایاسازه می‌رود تا امتیاز بازی را از تیم قعرنشین بگیرد و فاصله خود تا رقبای سکونشین را حفظ کند که با توجه به آمادگی این تیم و شرایط نامساعد پایاسازه این پیروزی دور از انتظار نیست این دیدار در حالی برگزار می‌شود که تاسیسات با 33 امتیاز عنوان صدرنشین را به خود اختصاص داده و پایاسازه با 10 امتیاز به یکی از مدعیان سقوط تبدیل شده است.

** گیتی پسند اصفهان- مقاومت البرز 

مقاومتی‌ها که با وجود مشکلات زیاد مالی بالاتر از تیم‌های شهرداری ساوه، پایاسازه و شهروند ساری قرار گرفته تا حضور خود را تاکنون در لیگ برتر به ثبات برساند در اصفهان به مصاف گیتی پسند می‌رود تا رقابتی دشوار را پشت سر بگذارد مقاومت تاکنون با کسب 15 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرته است گیتی پسند هم که روی این امتیاز خانگی حساب باز کرده با توجه به حضور بازیکنانی نامی در ترکیب شاید کار کسانی داشته باشد اما با وجود مهره‌های محروم و دو کارته پیروزی گیتی پسند کمی سخت می‌شود زیرا مقاومت تیم غیرقابل پیش بینی است و اکنون عابدین بازیکن فصل گذشته گیتی پسند را در اختیار دارد.

** میثاق تهران- فردوسی مشهد

شاگردان لک در دور برگشت رقابت‌ها در تهران فردوسی را میزبانی می‌کنند دو تیم که به واسطه پیروزی هفته گذشته با انگیزه رقابت می‌کنند رقابتی تماشایی را به نمایش خواهند گذاشت تیم میثاق که در نیم فصل دوم به هماهنگی رسیده و با وجود شرایط سخت رقابت‌هایی دیدنی را به نمایش می‌گذارد به احتمال زیاد در این هفته از رهنما در ترکیب بهره خواهد برد تا این بازیکن با تجربه به بازوی قوت تیمش تبدیل شود در حال حاضر میثاق با 22 امتیاز در جایگاه هشتم و فردوسی با 20 امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار