دارنده مدال طلای المپبک 2012 لندن از حضورش در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در تهران خبر داد.

حمید سوریان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:پس ار مسابقات جهانی ازبکستان از آغاز اردوهای تیم ملی تمرینات خود را از سر گرفتم و به طور حتم اگر تا شروع رقابت های جام جهانی تهران مشکل خاصی رخ ندهد و شرایط فراهم باید در این میدان کشتی خواهم گرفت.
 
دارنده 6 مدال طلای جهان درباره این که منظور از مشکل خاص چیست گفت:به هر حال در ورزش حرفه ای هر لحظه ممکن است اتفاقی رخ دهد به طور مثال آسیب دیدگی که هیچگاه زمانش مشخص نیست به همین دلیل گفتم اگر مشکل خاصی رخ ندهد حتماً در این مسابقات حاضر خواهم شد.
 
وی افزود:به طور کلی برای حضور در جام جهانی کشتی فرنگی در تهران تمرینات منسجم خود را آغاز کردم و گرنه که رقابت مهم دیگری پیش رو نداشتیم که بخواهم خود را در شرایط تمرینی ایده آل قرار دهم،در هر صورت هم اکنون به لحاظ جسمی و روحی وضعیت خوبی دارم و با همین روند تا آغاز جام جهانی پیش خواهم رفت.
 
سوریان درپاسخ به این سوال که شانس ایران برای تکرار عنوان قهرمانی سال گذشته چقدر است گفت:کشتی فرنگی ایران در سال های اخیر نشان داده یکی از قطب های اصلی در کشتی دنیا است اما این بدان معنا نیست که سایر کشور ها بیکار بوده باشند؛به هر حال وقتی در مسابقاتی چون جام جهانی 8 کشور برتر دنیا به مصاف هم می روند نشان می دهد سطح این تورنمنت بالا خواهد بود و همه تیم ها شانس درخشش و قهرمانی را دارند اما با توجه به توانمندی و غیرتی که در فرنگی کاران ایرانی سراغ دارم احساس می کنم می توانیم همچون سال گذشته روی سکوی نخست مسابقات قرار بگیریم.
 
مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در سال 2015 میلادی روزهای 30 بهمن و یکم اسفندماه جاری در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار