نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ گفت: فتنه 88 معیار تعیین خطوط انقلابیون و دلسوزان نظام با گول خوردگان، کارگردانان و براندازان نظام بود، آنان که فتنه 88 را یک جریان حرکت ساده در کشور می‌دانند در اشتباهند آن‌ها قصد فریب مردم را نداشته باشند چرا که مردم در 9 دی جوابشان را داده‌اند و چه بخواهید و چه نخواهید همیشه یوم الله باقی خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، کمال‌ علی‌پور نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز 23 دی گفت: امروز ایران با درایت و هوشیاری رهبری دانا و بصیر و با تکیه بر مردمی ولایت‌مدار به عنوان کشوری امن و صاحب نفوذ در منطقه شناخته شده است.
 
وی در ادامه افزود: بدخواهان و دشمنان نظام از امنیت و پیشرفت در کشور ناراضی هستند اما چه شده که برخی افرادی که خود را جزو خواص جامعه می‌دانند در مسیر آن‌ها حرکت می‌کنند.  
 
علی‌پور تصریح کرد: فتنه 88 معیار تعیین خطوط انقلابیون و دلسوزان نظام با گول خوردگان، کارگردانان و براندازان نظام بود، آنان که فتنه 88 را یک جریان حرکت ساده در کشور می‌دانند در اشتباهند آن‌ها قصد فریب مردم را نداشته باشند چرا که مردم در 9 دی جوابشان را داده‌اند و چه بخواهید و چه نخواهید همیشه یوم الله باقی خواهد ماند.  
 
عضو کمیسیون صنایع بیان داشت: جای تاسف و تعجب است که براندازان نظام و کسانی که هزینه سنگینی بر کشور تحمیل کرده‌اند و حتی منجر به تحریم‌های ناجوانمردانه غرب تعطیلی و توقف صنایع صلح آمیز هسته‌ای و ترور دانشمندان هسته‌ای شده‌اند، امروز خود را انقلابی و فرزندان انقلاب می‌خوانند.
 
علی‌پور تصریح کرد: ای کسانی که وقتی صحبت از دفاع از ارزش‌ها و حقوق مدنی می‌شود ما را ترسو و کم سواد و تازه به دوران رسیده می‌خوانید، ما همان بی‌سوادانی هستیم که به تعبیر مقام معظم رهبری همین جوانان دانشمند قله رفیع غنی‌سازی هسته‌ای را درنوریده‌اند و امروز قدرت برتر علمی منطقه‌ شده‌ایم ما همان بزدلان و ترسوهایی هستیم که هشت سال دفاع مقدس را اداره کردیم و به لطف خدا پیروز شدیم.  
 
وی در ادامه افزود: ما همان تازه به دوران رسیده‌هایی هستیم که به تبعیت از فرمان معظم رهبری و ولایت عوامل و سران فتنه را سر جای خود نشاندیم و ما همان بسیجیان دیروزیم که تا آخرین نفس در کنار ولایت ایستاده و خواهیم ایستاد و ما مثل مولایمان علی(ع) یاد گرفتیم همچون جمل، نهروان و صفین چشم فتنه را باید درآورد و اگر پیامبر اکرم(ص)، وحشی (قاتل عمویشان) و دیگران را بخشید به دلیل نادم بودن و پذیرفتن توبه آن‌ها بود اما آیا سران فتنه از مردم عذرخواهی کرده‌اند.
 
نماینده قائمشهر اظهار داشت: بیایید بپذیرید که راه رستگاری ما اطاعت از ولایت فقیه است و دشمن نیز از این ستون و عمود خیمه هراس دارد و می‌ترسد.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: شهرک‌های صنعتی، کارخانه‌ها در حال تعطیل شدن است و نرخ بیکاری بیداد می‌کند فکری برای آن‌ها کنید.
 
علی‌پور خطاب به وزیر آموزش و پرورش بیان داشت: مردم از ما می‌پرسند وزیری به عنوان آموزش و پرورش در کشور فعالیت می‌کند؟ معلمان و کارگزاران فرهنگی از سکون و خمودگی گله دارند زیرا هیچ کس به فکر بازنشستگان و یکسان سازی حقوق آن‌ها نیست.  
 
وی خطاب به نوبخت گفت: ضمن تشکر از ارسال بودجه در زمان مناسب چند سوال اساسی از شما دارم، چرا بودجه بعضی از نهادها مانند نهاد ریاست جمهوری رشد چشمگیری داشته، امسال و چرا برای برخی استان‌ها بودجه اختصاصی لحاظ شده مگر خون آن‌ها رنگین‌تر است.
 
نماینده قائمشهر خطاب به روحانی گفت: به راستی تکلیف برداشت غیرقانونی 4.1 میلیارد دلاری که سر از آن طرف مرزها درآورده چه می‌شود؟ یادمان باشد موضوع زنجانی 2.1 میلیارد دلار بود اما این بار این رقم دو برابر شده و پولی نیز به صندوق برنگشته است و من از دیوان محاسبات خواهش می‌کنم که رسیدگی و توجه لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فتنه ، نطق ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار