یکی از مواردی که شغل با استرس و مسئولیت غیر قابل وصف خبرنگاری را بیش از همه سخت و زیان آور می‌کند قرار گرفتن در معرض آسیب های جسمی و روحی و عدم همکاری از ناحیه برخی مسئولان است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مصداق این موضوع نشستی بود که صبح امروز با عنوان نشست فصلی ائمه جمعه با  استاندار تهران در استانداری تهران برگزار شد که با وجود دعوت‌نامه‌های مکرر از طرف استانداری به باشگاه خبرنگاران، در عین ناباوری از حضور خبرنگار باشگاه خبرنگاران ممانعت به عمل آمد.

این درحالی است که مسئولان روابط عمومی که وظیفه همکاری با اصحاب رسانه را بر دوش دارند ضمن بی‌احترامی و توهین به خبرنگار باشگاه خبرنگاران از اینکه خبرنگاران خبرهای این حوزه را پوشش دهند این عمل را اظهار لطف آنها نسبت به خبرنگاران خواند.

لازم به ذکر است از این آیه قرآن کریم "ن و القلم و ما یسطرون" دریافت می‌شود که برای خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و اهل قلم افتخاری بس گرانبها و بزرگی است که خداوند متعال در عظمت و شان قلم سوره‌ای به آن اختصاص داده و به قلم آنان سوگند یاد کرده است .

باید یادآور شد، که پرواضح است اگر خبرنگاران نباشند هیچ‌گونه اطلاع رسانی به شهروندان داده نخواهد شد و شرم آور است که به جای همکاری با این قشر، با توهین‌های پی‌در‌پی، کار سخت خبرنگاران را تشدید می‌کنند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار