سرپرست کمیته امداد امام خمینی شهرستان آبیک گفت: طی 9 ماه امسال 11 میلیارد و 475 میلیون و 964 هزار ریال از سوی مردم این شهرستان زکات پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛ملاحسنی افزود: طبق توافقنامه با اداره کل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین در سال جاری باید 13 میلیارد ریال زکات جمع‌آوری شود که در 9 ماه امسال 11 میلیارد و 475 میلیون و 964 هزار ریال زکات جمع‌آوری شده که تا پایان سال این رقم به بیش از 13 میلیارد ریال توافق شده با این استان می‌رسد.

وی در ادامه گفت: 40 روستا در زمینه پرداخت زکات در شهرستان آبیک فعال هستند که باید به 51 روستا برسد یعنی در حال حاضر 11 روستا در این شهرستان به مقوله زکات ورود پیدا نکرده‌اند.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی شهرستان آبیک ادامه داد: در کمیته امداد این شهرستان در زمینه زکات یک نفر نیرو مشغول به کار است ولی 70 نفر به طور افتخاری نسبت به جمع‌آوری زکات فعالیت می‌کنند.

ملاحسنی بیان کرد: طی 9 ماه امسال 10 جلسه زکات برگزار شده که تعداد جلسات تبلیغی توسط روحانی و مبلغ کمیته امداد 63 جلسه، تعداد جلسه مودیان 42 جلسه و تعداد جلسه عاملان زکات 32 جلسه بوده است.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: پرداخت ، زکات ، آبیک ، قزوین ، افزایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.