سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس از حضور رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر در جلسه این کمیسیون به منظور بررسی پیشنهادات پیشگیرانه از اعتیاد در کشور خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین "دخیل‌ عباس زارع‌زاده مهریزی" سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در تشریح جلسه امروز کمیسیون متبوع خود گفت: این جلسه با حضور رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر و معاون وی انجام شد.

نماینده مهریز و بافق تصریح کرد: در جلسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس پیرامون عملکرد و ارائه پیشنهادات ستاد مبارزه با مواد مخدر برای مبارزه و پیشگیری از اعتیاد در کشور صحبت شد.
 
وی در ادامه افزود: البته این جلسه بیشتر برای اطلاع و ایجاد پیشنهادات لازم برای جلسات آینده این کمیسیون با رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر انجام شد.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس خاطرنشان کرد: پیشنهاداتی نظیر پر رنگ کردن تبلیغات صداوسیما برای مبارزه با موادمخدر، توسعه جایگاه‌های نگهداری معتادان، حفاظت بیشتر از مرزها، آموزش مبارزه با مواد مخدر در مدارس از سنین پایین و همچنین بررسی علل افزایش آمار زنان معتاد در این جلسه انجام شد که قرار است در جلسات بعد راهکارهای بیشتری به منظور پیشگیری از اعتیاد توسط رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر ارائه شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار