میر جلال کاسیموف سرمربی تیم فوتبال ازبکستان از صعود این تیم به مرحله‌ یک چهارم پایانی بازیهای جام ملت‌های آسیا اطمینان کامل دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از سایت رسمی بازی‌های جام ملت‌های آسیا، تیم فوتبال ازبکستان امروز در دومین دیدار مرحله‌ گروهی بازی‌های جام ملت‌های آسیا به مصاف تیم ملی چین می رود.

هر 2 این تیم‌ها در دیدار نخست پیروز میدان بودند اما کاسیموف اطمینان دارد این تیم او است که به عنوان صدرنشین گروه B به مرحله‌ بعد صعود می‌کند.

میرجلال کاسیموف گفت: بازی بسیار زیبایی مقابل چین خواهیم داشت زیرا هر 2 تیم در دیدار نخست نشان دادند تا چه اندازه آماده پا به مسابقات جام ملتها گذاشته‌اند.

این بازی برای هر 2 تیم از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا تکلیف تیم سرگروه را مشخص می‌کند.

سرمربی ازبکستان در ادامه افزود: اما تیم ما برای شکست دادن چین کاملاً آماده است. ما به مرحله‌ بعد راه می یابیم و به زودی شاهد حضور تیم فوتبال ازبکستان در یک چهارم پایانی خواهیم بود.

لازم به ذکر است، ازبکستان 4 سال پیش و در قطر توانست به مرحله‌ نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا راه یابد. آنان در سه بازی گذشته‌ای که در جام ملت‌ها مقابل چین انجام دادند در دو مورد پیروز شده و نتیجه یک بازی به تساوی کشیده شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار