حقیقت پور نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: جشن برخوردار شدن تمام روستاهای استان از نعمت گاز طبیعی تا پایان سال 94 برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ استان اردبیل یکی از مناطق سردسیر کشور است که در سالهای گذشته مشکل اساسی در گازرسانی به این استان وجود داشت و مردم منطقه با مشکلات عدیده ای روبرو بودند.

یکی از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی عمران و آبادانی شهرها و روستاها است که در این راستا گازرسانی از ارزش و جایگاه والایی برخوردار است.

دولت و مسئولان نظام اهتمام ویژه ای به توسعه شبکه گازرسانی در کشور دارند و در این راستا اقدامات اساسی در گازرسانی به مناطق محروم انجام شده است.

یکصد روستای استان دهه فجر امسال از نعمت گاز برخوردار می شوند

آذرنژاد معاون عمرانی استاندار گفت: دهه فجر امسال یکصد روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند و عملیات گازرسانی به 145 روستای مناطق محروم استان نیز در حال اجراست.

یکی از سختی هایی که روستاییان در گذشته با آن روبرو بودند عدم برخورداری از نعمت گاز طبیعی بود و اهالی روستاها در گرم کردن خانه های خود سختی های زیادی می کشیدند.

نفت در زمان گذشته بیشتر مورد استفاده روستاییان برای گرم کردن خانه های خود و پخت و پز بود ولی نفت دارای خطرات زیادی برای خانواده ها بود و مدارس و خانه ها را با تهدید جدی مواجه می کرد.

نصب بخاریهای گازی باید با استانداردهای نوین همخوانی داشته باشد

خدایی مدیر شرکت گاز استان با اشاره به حوادث گاز طبیعی و مرگ آور بودن آن گفت: مردم باید در نصب بخاریهای گازی از کارشناسان و افراد متخصص استفاده کنند تا نصب بخاری گازی با استانداردهای نوین همخوانی داشته باشد.

متاسفانه استفاده غیراصولی از بخاریهای گازی باعث شده است که تعداد زیادی از هموطنانمان جان خود را بدلیل بی احتیاطی از دست بدهند که شاید اگر چند دقیقه ای در نصب بخاری دقت می شد این اتفاق هرگز روی نمی داد.

گاز یک سرمایه بزرگی است که استفاده درست و بهینه از آن می تواند مزایای زیادی را برای کشور بدنبال داشته باشد.

یکی از رکن های سرمایه گذاری در استان نعمت گاز طبیعی است

استاندار اردبیل بااشاره به اهمیت گاز طبیعی گفت: یکی از رکن های سرمایه گذاران در استان گاز طبیعی است که میل و رغبت سرمایه گذاران را برای سرمایه گذاری در این استان بیشتر کرده است.

بی شک گاز طبیعی یکی از سرمایه ها و دستاوردهای بزرگی است که استفاده و مصرف درست و بهینه آن علاوه بر گرمابخشی به کانون گرم خانواده ها می تواند در کاهش آلودگی های سوخت از جمله نفت بسیار موثر باشد امیدواریم با استفاده بهینه و درست در مصرف گاز طبیعی امید را برای همیشه در زندگی خود شکوفا کنیم.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.