سرمربی بحرین اعلام کرد که شاگردانش از رویارویی با هیچ تیمی هراس ندارند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مرجان عید پیش از دیدار تیم ملی فوتبال کشورش مقابل امارات در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ اظهار داشت: امارات به شیوه سیستماتیکی بازی می‌کند اما نقطه خطرناک این تیم خط حمله آنها است. ما هم یک شیوه برای مهار این شرایط و این سبک بازی داریم و مثل همه تیم‌ها بازیکنان خوب و نقاط قوتی در خط حمله، میانی و دفاع داریم. تیم امارات را می‌شناسم. آنها بازیکنان خوب زیادی دارند اما این مهم است که به بازیکنانم اعتماد کنم. سه امتیاز این بازی را می‌خواهیم زیرا برایمان مهم است و ما به دنبال این امتیازات هستیم.

وی ادامه داد: تغییر مربی همیشه تلاشی است در جهت بهبود وضعیت تیم و روی بازیکنان اثرات منفی دارد زیرا سبک متفاوتی دارد و شیوه تمرینی متفاوتی را به تیم می‌آورد.

سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین خاطرنشان کرد: به همین دلیل در بازی بعدی به ثبات نیاز داریم و من امیدوارم برای دوره بعدی تیم جدیدی با بازیکنان جوان بسازیم که تجربه زیادی ندارند.

وی اضافه کرد: از بازی کردن مقابل هیچ تیمی نمی‌ترسیم. همان طور که در اولین بازی گفتم برای تمام مسابقات آماده‌ایم. با شیوه‌های مختلفی بازی می‌کنیم و ایمدواریم سه امتیاز را بگیریم و نتیجه خوبی به دست آوریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، ملی ، فوتبال ، جام ، ملتها ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار