عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: افرادی که بیرون از مجلس خبرگان نظریه‌های مختلفی در مورد خبرگان رهبری می‌دهند به جز سنگین‌تر کردن مسئولیت خود در پیشگاه خداوند هیچ کاری از پیش نخواهند برد و اعضای خبرگان تحت تاثیر محرک‌ها و جوسازی‌های بیرون قرار نخواهند گرفت.

"آیت‌الله سید عبدالهادی حسینی‌شاهرودی "در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اهمیت ویژه مجلس خبرگان، اظهارداشت: در بحث انتخابات مجلس خبرگان با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رایزنی‌های لازم را انجام خواهیم داد و پس از تحقیق و بررسی، آنچه را که اکثریت جامعه مدرسین صلاح بدانند انتخاب خواهیم کرد. 

وی افزود: در داخل مجلس خبرگان شخصی که مورد صلاحدید نظام و جامعه اسلامی و مردم  باشد به اتفاق آرای اعضا به عنوان ریاست مجلس خبرگان انتخاب خواهد شد.  
 
آیت‌الله حسینی شاهرودی تلاش برخی جریانات بیرون مجلس خبرگان برای دامن زدن به شایعات را مصداق آب در هاون کوبیدن دانست و تصریح کرد: افرادی که بیرون از مجلس خبرگان نظریه‌های مختلفی در مورد خبرگان رهبری می‌دهند به جز سنگین‌تر کردن مسئولیت خود در پیشگاه خداوند هیچ کاری از پیش نخواهند برد و اعضای خبرگان تحت تاثیر محرک‌ها و جوسازی‌های بیرون قرار نخواهند گرفت.  

انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، خبرگان ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار