مربی تیم فوتسال منصوری قرچک از برد تیمش مقابل شهروند ساری ابراز رضایت کرد.

رضا داورزنی سرمریی تیم فوتسال منصوری قرچک پس از برد ارزشمند تیمش مقابل شهروند ساری به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:  با توجه به اینکه تیم شهروند ساری برای بقا و جدا کردن خودش از تیم های پایین جدولی تلاش می کرد، بازی با تیم شهروند ساری بازی بسیار سنگینی بود. همچنین در طول بازی تیم حریف از سیستم پاورپلی استفاده کرد و فشار زیادی به ما وارد کرد اما در نهایت تجربه ما به آنها چربید و با تلاش و بازی خوب خود توانستیم بازی را بسیار منطقی مدیریت کنیم و در نهایت با یک گل زده در هر نیمه بازی را به سود خود پایان دهیم و به آنچه که از این بازی می خواستیم دست یابیم.
 
وی افزود: در این بازی تمام راههای موقعیت سازی حریف را بسته بودیم اما تیم شهروند باز هم فرصت های معدودی برای گلزنی داشت که از دست رفت. تیم ما هم چندین موقعیت برای گلزنی داشت که با بی دقتی و اشتباهات فردی از دست دادیم. خدا را شاکریم که این سه امتیاز را به دست اوردیم. با توجه به اینکه از جایگاه خود در جدول رده بندی راضی نیستیم این برد می تواند راه ما را برای رسیدن به بالای جدول باز کند و حالا با انگیزه بیشتری به تلاش خود ادامه می دهیم.
 
وی در مورد حواشی بازی با شهروند گفت: این بازی کاملا دارای روند فنی بود و دو تیم به دور از حواشی به بازی پرداختند. تیم شهروند با هدایت آقای ابطحی و شناخت کامل از تیم ما به دنبال اجرای تدابیر فنی خود بود و ما نیز متفکرانه به اداره بازی پرداختیم و خوشحالیم که در پایان موفق شدیم این سه امتیاز را از آن خود کنیم.


انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، داورزنی ، منصوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار