سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز در پایان دیدار مقابل ماهان تندیس قم از عملکرد داوران بازی انتقاد کرد.

جواد اصغری مقدم سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز پس از شکست ۴-۱ مقابل ماهان تندیس قم به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی با ماهان تندیس قم بازی خوبی بود که مشکل خاصی در آن وجود نداشت اما متاسفانه داوری بازی روند را تغییر داد. داوران این بازی به نظر می رسید در حد بازی نبودند. این دیدار بین دو تیم بزرگ ایران برگزار می شد که نیازمند حضور داوران بین المللی و مطرح فوتسال ایران بود. اما حضور دو داور کم تجربه به روند بازی آسیب رساند.

 داوران در این بازی به دنبال کسب تجربه بودند که این موضوع به ضرر تیم دبیری شد. به اعتقاد من بازی های قبلی که تیم ماهان تندیس از داوری ضربه خورده بود در این قضاوت تاثیرگذار بود و حالا که مدیران ما اهل سر و صدا و داد و بیداد نیستند اشتباهات قبلی علیه ماهان تندیس روی ما جبران شد. به جز داوری در این دیدار گلهای بدی که دریافت کردیم عامل باخت بود.
 
وی در خصوص عملکرد فنی تیمش گفت: در این دیدار به نسبت بازی های گذشته عملکرد تیمی خوبی داشتیم. در فاز انفرادی مشکلات و اشتباهاتی بود ولی اگر مشکلات داوری نبود می توانستیم نتیجه خوب کسب کنیم.
 
اصغری مقدم در خصوص اینکه بازیکن اوراینی تیمش در این بازی فرصت بازی کردن نیافت گفت: این بازیکن دو روز است که به تیم ما ملحق شده و در تمرینات این هفته ما شرکت نکرده بود و با توجه به اینکه با شرایط تیم ما و فوتسال ایران آشنا نبود ترجیح دادیم در بازی مقابل ماهان تندیس که سالن آن هم شرایط خاصی دارد از این بازیکن استفاده نکنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، دبیری ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار