مهدی علی سرمربی تیم ملی امارات می‌گوید:بحرینی‌ها مقابل ایران خوب مقاومت کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال امارات روز پنچ شنبه در دومین دیدارش در رقابت‌های جام ملتهای آسیا درگروه C به مصاف تیم فوتبال بحرین خواهد رفت. اماراتی‌ها در دیدار نخست خود با نتیجه 4 بر یک تیم ملی قطر را در هم کوبیدند.

مهدی علی سرمربی امارات می‌گوید خوشحال است ستاره مانند عمر عبدالرحمان را در اختیار دارد. عبدالرحمان در بازی روز یکشنبه مقابل قطر بخصوص در نیمه دوم نمایش بسیار زیبایی ارائه داد. این ستاره 23 ساله ال عین حدود 2 ماه به دلیل مصدومیت در تیم ملی حضور نداشت.

مهدی علی در این خصوص گفت: عمر بازیکن بسیار با استعدادی است و یکی از کلیدی‌ترین مهره‌های تیم ما است. خیلی خوشحالم پس از یک ماه مصدومیت عمر توانست در بازی مقابل قطر 90 دقیقه در میدان بدرخشد در دیدار مقابل بحرین حتی بهتر از دیدار اول بازی خواهد کرد. البته برای اینکه او بتواند استعدادهایش را نشان دهد باید از حمایت کل تیم برخوردار باشد. علی در ادامه می‌گوید فقط به بازی بعدی فکر می‌کنند.

وی در این خصوص گفت: ما دوست نداریم در خصوص مرحله یک چهارم پایانی یا نیمه نهایی صحبت کنیم. ما روز پنج شنبه بازی بسیار مهمی پیش رو داریم و دوست داریم تنها روی آن بازی تمرکز کنیم پیش از این 3 بار به مصاف بحرین رفته‌ایم. بازی اول سرمربی این تیم یک انگلیسی بود بازی دوم یک آرژانتینی و بازی سوم یک بحرینی است. اما درکل من اهمیت نمی‌دهم چه کسی سرمربی این تیم است.
در بازی مقابل ایران، بحرینی ها بازی خوبی ارائه دادند و تنها دو گل دریافت کردند تیمشان نسبت به دو سال گذشته تغییرات زیادی داشته است. بحرینی‌ها تیم قابلی دارند و برای حضور در این رقابت‌ها آماده هستند امیدوارم تیم ما هم آماده باشد و بازی خوبی ارائه دهد ما بازی آنها مقابل ایران را به دقت آنالیز کردیم و شناخت خوبی از این تیم داریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: مهدی علی ، بحرین ، امارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار