سرکرده چندین باند سرقت شرق پایتخت پس از یک تعقیب و گریز طاقت فرسا با شلیک تیر‌های پلیس مجروح و روان بیمارستان شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛ ساعت 6 و 30 دقیقه 19 دی ماه مامور گشت انتظامی یگان کلانتری 121سلیمانیه حين گشت زني در خیابان مقداد به يک دستگاه خودرو پرايد نقره اي رنگ مشکوک شده که پس از استعلام خودرو از مرکز پيام  مشخص شد خودرو داراي سابقه سرقت بوده است.

پس از هماهنگي با مرکز پيام خودرو مورد نظر تحت تعقیب قرار گرفته شد که خودرو پس از آگاهی از حضور پلیس به سمت خیابان پيروزي تغیير مسير داد و سپس به سمت اتوبان بسيج متواری شد.

به دنبال این موضوع ماموران پس از چندين مرتبه اعلام فرمان ايست با صداي بلند اقدام به شليک 2 عدد تير جنگي با اسلحه سازمانی بصورت هوايي کردند، اما سرنشین خودرو با بی اعتنایی به دستور ماموران به فرار خود ادامه دادند.

سپس ماموران به ناچار با شليک 10 تير جنگی چرخ‌های عقب خودرو را مورد هدف قرار دادند، اما متهم همچنان به فرار خود ادامه دادند، سرانجام در آدرس اتابک خیابان کاشي نیرو‌های گشت با شلیک 9 تير جنگي چرخ‌های جلو خودرو‌ متهم را نیز پنچر کردند.

با پنچر شدن چهار چرخ خودرو، فرار متهم به پایان رسید و راننده خودرو که قصد داشت با پاي پياده فرار کند با اصابت دو گلوله پلیس از ناحیه دو پا زمینگیر و سریعا به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ رسول قنبری رییس کلانتری 121سلیمانیه درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: ماموران در بررسی سوابق متهم مجروح متوجه شدند که وی به نام "مراد" سرکرده چندین باند سرقت‌های خشن در غرب پایتخت است.

گفتنی است، پس از بهبودی متهم تحقیقات پلیس از وی آغاز می‌شود.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۰۲:۱۲ ۲۷ دی ۱۳۹۳
دم نیروهای انتظامی وظیفه شناس گرم
Iran (Islamic Republic of)
lmm
۲۰:۳۵ ۲۶ دی ۱۳۹۳
به این حرکت میگن اقدام قاطع دست تون درد نکنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۰ ۲۶ دی ۱۳۹۳
زنده باد تمام تلاشگران امنيت و آرامش مردم مخصوصا بچه هاي نيروي انتظامي
آخرین اخبار