کارشناس داوری کشورمان گفت: در صورت نرسیدن تیم ملی به بازی فینال بطور قطع فغانی یکی از کاندیداهای بازی فینال خواهد بود.

نوید مظفری، کارشناس داوری کشورمان در مورد ارزیابی‌اش از نحوه‌ قضاوت جام ملت ها به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما داورهای خوبی از داوران آسیایی دیده‌ایم. در واقع اشتباهاتی رخ داده ولی در کل داوری آسیا قابل قبول بوده است.

وی در ادامه افزود: باید عنوان کنم عملکرد داوران آسیایی قابل قبول و خوب بوده است.

مظفری در مورد عملکرد "فغانی" هم تاکید کرد: باید اذعان کنم که فغانی با تیم داوری عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و بطور قطع بازی‌های بیشتری به وی داده می‌شود.

کارشناس داوری به نظر من در صورت نرسیدن تیم به فینال بطور قطع فغانی یکی از کاندیداهای بازی فینال خواهد بود، ولی امیدوارم که تیم‌ ما یک پای فینال باشد.

وی در مورد "روشن ایرماتوف" داور بازی قطر- ایران تصریح کرد: به نظر من ایرماتون داور تاپ آسیاست و با قضاوتهای فراوانی که در جهانی و آسیایی داشته است کلاس کاری وی فراتر از سطح آسیاست.

مظفری بیان کرد: درست است که ایرماتون یکی- دو اشتباهی در برخی بازی‌ها انجام داده است اما این داور با کلاس بالایی که دارد و هیچ‌گاه با یک یا دو اشتباه سطح وی تنزل پیدا می‌کند.

کارشناس داوری کشورمان گفت: بطور قطع از این داور در بازی فردا قضاوت خوبی خواهیم دید و با آمادگی جهانی، جاگیری و نوع ارتباط با بازیکنها که در وی دیده شده شاهد یک قضاوت در سطح ایده‌آل هستیم و در کل قضاوت وی خوب است.

وی خاطر نشان کرد: در واقع برای تیم داوری کشورمان آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که موجب افتخار وی در جامعه داوری کشور باشند.

 انتهای پیام/
برچسب ها: مظفری ، کارشناس ، داوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار