معاون حمل‌ونقل ترافيك شهرداري منطقه 18 گفت:نخستين پاركينگ طبقاتي در خيابان مفتح در شهرك وليعصر (عج) در آينده‌اي نزديك احداث و به بهره برداري مي‌رسد.

محمدرضا سالمي معاون حمل‌ونقل و ترافيك شهرداري منطقه 18  در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به لزوم احداث پاركينگ طبقاتي در شهرك وليعصر (عج) اظهار كرد: نخستين پاركينگ طبقاتي در خيابان مفتح واقع در شهرك وليعصر(عج) ويژه شهروندان خيابان‌هاي سيدالشهدا(ع)،وحدت،حيدري شمالي و جنوبي،مفتح شمالي و جنوبي در آينده‌اي نزديك احداث مي‌شود.

وي ادامه داد:اين طرح پس از اجراي طرح تثبيت و تعيين تكليف املاك تجاري تا پايان سال 93 و با همكاري كسبه در خيابان مفتح اجرا خواهد شد.

سالمي با اشاره به تأكيد شهردار منطقه 18 در خصوص لزوم تثبيت املاك تجاري به عنوان مهمترين عامل در احداث پاركينگ طبقاتي خيابان مفتح تصريح كرد: پس از دستور و ابلاغ شهردار منطقه 18 و تأكيد بر لزوم احداث پاركينگ طبقاتي خيابان مفتح با توجه به مشاركت كسبه مي‌توانيم از محل تثبيت پلاك‌هاي تجاري نخستين پاركينگ طبقاتي مفتح در آينده‌اي نزديك احداث و به بهره‌برداري مي‌رسد.

وي در پايان گفت:اجراي عمليات خط كشي محوري،نوشتاري و عابر پياده،تجهيز علائم و امكانات ترافيكي،آماده باش اكيپ‌هاي ترافيكي و گشت‌هاي ترافيكي در محورهاي اصلي و بزرگراه‌ها از اقدامات ديگر شهرداري منطقه 18 است.
 
انتهاي پيام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار