در گفتگو با با باشگاه خبرنگاران مطرح شد؛

انتقاد نماینده قصرشیرین از وزیر ورزش در مورد «مسابقات کشتی جام تختی»

نماینده مردم قصرشیرین گفت: آقای وزیر ورزش! توضیح دهید چرا امکانات لازم در اختیار این استان قرار نگرفته تا میزبانی از این استان خارج نشود؛ امکاناتی که قرار است به استان میزبان داده شود اگر به استان کرمانشاه اختصاص یابد قطعاً میزبانی به نحو احسن انجام خواهد شد.

فتح‌الله حسینی نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، درباره منتفی شدن میزبان کرمانشاه در مسابقات کشتی جام تختی، از عملکرد فدراسیون کشتی انتقاد کرد.
 
وی افزود: آقای وزیر ورزش! توضیح دهید چرا امکانات لازم در اختیار این استان قرار نگرفته تا میزبانی از این استان خارج نشود؛ امکاناتی که قرار است به استان میزبان داده شود اگر به استان کرمانشاه اختصاص یابد قطعاً میزبانی به نحو احسن انجام خواهد شد.
 
 نماینده مردم قصرشیرین در مجلس، استان کرمانشاه را مهد کشتی و یکی از قطب‌های کشتی در کشورمان معرفی کرد و اظهار داشت: مردم استان کرمانشاه انتظار دارند که مسئولین تمامی سعی خود را جهت برگزاری این مسابقات انجام دهند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: با توجه به اینکه این مسابقات قرار است در کرمانشاه برگزار شود و این نشان از امن بودن مرزهای ماست، نیاز می‌باشد که وزیر ورزش در این خصوص به جدیت پیگیری کند که این اعتبار در اختیار استان قرار گیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، مسابقات ، ورزش ، کرمانشاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار