رئیس پلیس راه استان زنجان از واژگونی و سقوط نیسان از پل در اتوبان زنجان – قزوین و 2 کشته در این حادثه خبر داد.

سرهنگ شیر محمدی رئیس پلیس راه استان زنجان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این حادثه گفت: ساعت 14:30 دقیقه عصر روز گذشته یک دستگاه وانت نیسان که از تهران عازم شهر زنجان بود در کیلومتر 12 لاین شمالی اتوبان زنجان – قزوین از پل سقوط کرده و در ادامه وسیله‌ی نقلیه دچار حریق شد.

این مقام مسئول پلیس راه در ادامه عنوان کرد: متأسفانه در پی این حادثه خودروی نیسان آتش‌سوزی شد و راننده که یک آقا بود به همراه سرنشین خانم در آتش جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه استان زنجان در خاتمه به علت این حادثه اشاره کرد و اظهار داشت: کارشناسان پلیس با حضور در صحنه‌ی حادثه علت این تصادف را خستگی و خواب‌آلودگی از جانب راننده‌ی وانت نیسان اعلام کردند.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۲:۰۵ ۲۷ دی ۱۳۹۳
باسلام/یه خواهش دارم...اینکه یه لطفی بکنید از اون کارشناس،دانشمند و کاشف سوپرحرفه ای که تونسته کشف کنه دلیل حادثه، خواب آلودگی راننده بوده، بپرسید با وجود فوت هر دو نفر (سرنشین و راننده) که طبیعتا" نمی تونستن شهادت بدن، چطور به این نتیجه ی ماورایی رسیدن؟؟؟(با در نظر گرفتن این که خودروی مورد نظر نیسان بوده!!!) مگر اینکه جعبه سیاه نیسان مذکور سالم مونده و پیدا شده باشه...؟؟؟!!!
United States of America
ناشناس
۲۰:۴۱ ۲۵ دی ۱۳۹۳
همیشه خستگی ؟ چرا کیفیت خودروها و جاده های غیر استاندارد دلیل نیست
آخرین اخبار