نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر تکواندو جمعه 26 دی ماه به میزبانی هیات تکواندو شاهرود در این شهر آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مرحله برگشت سيزدهمين دوره ليگ برتر تكواندو با نام جام خليج فارس و يادواره شهيد غنيمت پور فردا به میزبانی شاهرود شهر این شهید آغاز می شود.

هفته اول و دوم مسابقات دور برگشت لیگ برتر در حالی فردا در شاهرود برگزار می شود که برخلاف مسابقات نیم فصل اول امسال و سال گذشته که رقابت ها روزهای یکشنبه برگزار می شد، این بار مسابقات در روز جمعه برگزار خواهد شد.

در هفته اول مسابقات دانشگاه آطزاد اسلامی به مصاف صنايع استيل البرز می رود. شاگردان سیدنعمت خلیفه نایب قهرمان دور رفت مسابقات هستند.

مجتمع فرهنگي ورزشي جوانه با مربیگری رحیم صالحی و بهزاد خداداد به دیدار بانك شهر می رود، شهرداري شهر انديشه با پاس قوامین مبارزه می کند و شهرداري ورامين قهرمان نيم فصل مسابقات استراحت دارد.

همچنين در هفته دوم لیگ برتر جوانه با استيل البرز، شهرداري انديشه با بانك شهر و شهرداري ورامين با دانشگاه آزادرقابت خواهند کرد. تقابل شهرداری و دانشگاه تیم های اول و دوم جدول رده بندی لیگ برتر شاید تکلیف قهرمان زودهنگام مسابقات را تعیین کند. پاس قوامين هم در اين هفته استرابا قرعه استراحت روبرو است.

هم اکنون تیم شهرداری ورامین با 18 امتیاز صدرنشین مسابقات است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، لیگ ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار