لیبرو تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: با وجود عمل جراحی که پایم را کرده بودم هیچ‌گونه مشکلی در جریان مسابقات لیگ ندارم.

عبدالرضا علیزاده لیبرو تیم والیبال شهرداری ارومیه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: در طول بازی شهرداری ارومیه و نوین کشاورز در حین دریافت روی زمین سر خوردم ولی خوشبختانه مشکل خاصی برایم به وجود نیامد و هم‌اکنون در شرایط مطلوبی هستم.

وی گفت: پاسور ایتالیایی تیم ما که به تازگی در ترکیب به جای "سعید معروف" قرار گرفته بسیار حرفه‌ای و جنگنده است. در نخستین حضورش در مسابقات لیگ مقابل نوین کشاورز با وجود عدم هماهنگی صد در صد با دیگر والیبالیست‌های تیم ولی به خوبی آنها را با پاس‌های خوب خود همراهی کرد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در پاسخ به این سوال که آیا پس از رفتن سعید معروف در تیم ارومیه حرف و حدیث بر سر کاپیتانی مطرح شده است؟ گفت: حرف و حدیث چندانی به وجود نیامد در تیم ما همه بازیکنان با هم دوست هستند ، پس از آن که رفتن "سعید" به روسیه قطعی شد همه می‌گفتند یکی از باتجربه‌های تیم باید کاپیتان شود و می‌گفتند "شهرام محمودی" اولین سال است که در ارومیه بازی می‌کند اما طبق نظر سرمربی "محمودی" به عنوان کاپیتان به جای "معروف" در تیم معرفی شد.

وی تصریح کرد: اگر لیبرو طبق قانون می‌توانست کاپیتان شود به طور حتم من انتخاب می‌شدم چون من حدود 10 سال است که با تیم ارومیه در لیگ حاضر می‌شوم در حال حاضر هم محمودی لایق کاپیتانی است و به خوبی بازیکنان را در طول یک دیدار رهبری می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار