مدیرکل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از انتشار کتاب پژوهش های شهری نمایه آثار و انتشارات اداره کل مطالعات اجتماعی و فرهنگی خبر داد.

علی اصغر محکی مدیرکل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ، در خصوص انتشار این کتاب افزود: کتاب پژوهش های شهری، شامل چکیده منتخبی از آثار، مطالعات و انتشارات این اداره کل در سال های 1384 تا 1392 است که به منظور فراهم ساختن تصویری یکپارچه و دیدگاهی جامع از حوزه مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهر و همچنین تسهیل بازیابی اطلاعات در این حوزه تهیه و تدوین شده است.

مدیرکل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تصريح كرد: نمایه آثار و انتشارات اداره کل مطالعات اجتماعی و فرهنگی بر اساس سرفصل های کتاب، سنجش میزان اثربخشی طرح ها، پژوهش ها، نظرسنجی، ارزیابی تاثیرات اجتماعی و فرهنگی( اتاف)، پایان نامه و همایش علمی تنظیم شده است.

محکی در پایان گفت: در بخش پایانی کتاب نیز، به منظور تسهیل استفاده خوانندگان محترم، چند نمایه کاربردی اضافه شده است که از جمله می توان به نمایه پدید آورنده، نمایه بر حسب منطقه شهرداری و نمایه بر حسب واژگان کلیدی اشاره کرد. این کتاب شامل 550 چکیده اثر و در 811 صفحه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار