قائم مقام معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: شهرداري تهران با تمام قواو ظرفیت های خودبرای برگزاری مراسم سی وششمین سالگردپیروزی انقلاب اسلامی وخدمت رسانی به شهروندان تهرانی بسیج می شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علی محمد نایینی در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه فجر امسال که با حضور نمایندگان سازمان ها و شركت‌هاي وابسته شهرداري تهران در سالن کنفرانس ساختمان  معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش های شرکت ها و سازمان های خدمت رسان در اربعین حسینی و بزرگداشت حماسه نهم دی، اظهارکرد: همه ما مدیون انقلاب اسلامی ایران هستیم و باید دین خود را به بهترین نحو در برگزاری ایام دهه مبارک فجر و روز شکوهمند پیروزی انقلاب به صورت ویژه ادا کنیم.

مشاور فرهنگی اجتماعی شهردار، رمز پیروزی مردم مسلمان ایران را اطاعت و پیروی از ولایت فقیه دانست و افزود: انقلاب مردم مسلمان ایران به رهبری و مرجعیت شیعه به پیروزی دست یافت. امام عزیز با تجهیز مردم این مرز و بوم و دمیدن روح ایمان واعتقاد و تقویت باورهای خالص دینی توانست بنیادهای مرصوص در مقابل استکبار ایجاد کند. اعتماد امام عزیز بر آحاد مردم و تقویت روحیه خودباوری، ایمان و اعتقاد آنان و همچنین درس پایداری، پیروزی های عظیم را برای مردم به ارمغان آورد و هم اکنون نیز آثار و برکات آن همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده اسلام و ایران پس از نامیدی از جنگ نظامی، شیوه خود را تغییر و جنگ نرم را آغاز کردند، افزود: امپریالیسم با تهاجم و نشانه گرفتن زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی جامعه از جمله ایمان، اعتقاد و باورهای مردم به فرموده مقام معظم رهبری هم اکنون با رخنه فرهنگی، نیات شوم خود را تعقیب می کنند که همه ما باید در راستای آگاه سازی و هوشیارسازی مردم نسبت به خطرات این جنگ و مقابله با آن تلاش کنیم.

وی با تاکید بر کیفیت‌بخشی به برنامه‌های دهه فجر امسال اظهار داشت: تمام شرکت ها و سازمان های وابسته شهرداری تهران باید با تمام قوا در کنار مردم فهیم به خدمت رسانی در راهپیمایی روز 22 بهمن و سایر برنامه های دهه فجر قرار گیرند.

لازم به ذکر است: در این نشست ضمن تاکید بر هماهنگی و همکاری محلات با مساجد در برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر، تصمیماتی جهت هماهنگی سازمان ها و شرکت های وابسته شهرداری تهران در بزرگداشت روز 12 بهمن، مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن اتخاذ شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: شهرداری ، بسیج ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار