دبیر جشنواره فیلم فجر گفت: من از مردم خواهش می‌کنم که خیلی به جشنواره‌ی امسال هجوم نیاورند چون ظرفیت‌های ما بسیار محدود است.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران حاضر در پردیس سینمایی ملت؛ "علیرضا رضاداد" دبیر جشنواره فیلم فجر در حاشیه دیدار از برنامه "یک فیلم یک سلام" در جمع خبرنگاران گفت: برنامه‌ی "یک فیلم یک سلام" به این منظور طراحی شده که هنرمندان و فیلمسازان در یک فاصله‌ی زمانی کم به ایام جشنواره ی فیلم فجر و پیش فروش بلیت ها به این برنامه بیایند و خود و فیلم خود را معرفی کنند تا مردم با یک آگاهی بیشتر بتوانند به تماشای این فیلم ها در ایام جشنواره بروند.

وی ادامه داد: تولید چنین برنامه‌ای بسیار خوشحال کننده است و تا به الان بسیار خوب برگزار شده و از تمامی همکاران و دست اندرکاران تولید این برنامه سپاس گزارم و بیش از حد انتظار ما این برنامه در خوب برگزار شده است.

دبیر جشنواره‌ فیلم فجر در خصوص حضور مردم گفت: من از مردم خواهش می‌کنم که خیلی به جشنواره‌ی امسال هجوم نیاورند چون ظرفیت‌های ما بسیار محدود است و از مردم درخواست می‌کنم که همین رونقی که در جشنواره وجود دارد در اکران اتفاق بیفتد زیرا ما در جشنواره نمی‌توانیم پذیرای همه مردم باشیم؛ محدودیت ما در سالن و سانس‌های سینما بسیار و تعداد فیلم‌های زیاد است لذا امیدوارم که میزبان مردم در اکران باشیم.

وی درباره ی شعار امسال جشنواره ی فیلم فجر افزود: شعار امسال جشنواره‌‌ فیلم فجر پیش به سوی اکران موفق است.

رضاداد درباره‌ی تفاوت جشنواره‌ی امسال با سال‌های گذشته تصریح کرد: تغییرات بسیار زیادی در برگزاری جشنواره انجام نشده و عمده‌ی تغییرات بیشتر به تفکیک بخش بین الملل از سینمای ایران و محدود شدن تعداد فیلم‌های حاضر در جشنواره مربوط می شود.

وی در ادامه بیان کرد: هم به امروز و هم به فردای سینمای ایران امیدواریم. سینمای ایران در یک وضعیت بسیار خوب است. امسال نسبت به سال گذشته اکران خیلی بهتری داشتیم. میزان مخاطبان سینما بیش از دو برابر بوده و امیدواریم این رشد مخاطب و رونق سینماها در سال‌های آتی روزبه روز افزایش پیدا کند.


انتهای پیام/رس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.