ژردان شقیری ملی پوش جوان سوئیسی تصمیم خود برای انتقال به باشگاه اینتر میلان را یک تصمیم درست و عاقلانه توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یاهو اسپرت، ژردان شقیری هافبک 23 ساله بایرن مونیخ از تابستان گذشته تاکنون پیشنهادات فراوانی از سوی باشگاههای اروپایی به ویژه تیم‌های حاضر در لیگ برار انگلیس دریافت کرده بود اما سران بایرن مونیخ هرگز راضی به فروش ملی‌پوشان سوئیسی نشدند.

سرانجام ژردان شقیری که فصل گذشته فرصت محدودی برای بازی با پیراهن بایرن مونیخ بدست آورده یود با قراردادی 4 ساله به باشگاه اینتر میلان پیوست. او پیشنهادات معتددی از سوی لیورپول ، اورتون و استوک سیتی دریافت کرده اما پیوستن به لیگ سری آ ایتالیا را برای ادامه فعالیت‌های حرفه‌ای برگزید.

شقیری در مورد این انتقال گفت: هر چند یوونتوس و چند باشگاه از انگیس و آلمان هم به دنبال اتقال من بودند اما احساس می‌کنم پیوستن به اینتر بهترین تصمیمی بود که می‌توانستم بگیرم .
من بصورت تلفنی با روبرتو ما نچینی سرمربی اینتر صحبت کردم و او برایم توضیح داد چه برنامه‌ای برای آینده دارد. پروژه‌ او واقعا نظر من را به خود جلب کرد، علاوه بر آن بازی در یک لیگ جدید برایم بسیار شیرین است.

هرگز به دنبال پیوستن به یوونتوس نبودم
 
با وجود اینکه یوونتوس قهرمان گذشته رقابتهای سری آ بود و در فصل جدید هم صدرنشین جدول رده بندی است اما شقیری مدعی شد هرگز به دنبال انتقال به یووه نبوده است.
 
 شقیری گفت: من من تشنه پیروزی هستم و می‌خواهم همراه با اینتر به افتخارات زیادی برسم. اطمینان دارم این تیم می‌تواند بار دیگر به دوران اوج بازگردد.بی صبرانه در انتظار انجام اولین بازی با پیراهن این تیم هستم و رسیدن اینتر به رتبه سوم جدول رده بندی را دوره از ذهن نمی‌دانم.
 
شقیری در پایان فصل به طور قرضی در خدمت اینتر خواهد بود و پس از آن با مبلغ 15 میلیون یورو انتقال خود به این باشگاه ایتالیایی را قطعی می‌کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: شقیری ، اینتر ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار