تیم مهندسی توسعه گاز تهران در سومین دوره رقابت‌های لیگ جوانان جایگاه نخست را از آن خود کرد.

کامیار ویسی سرمربی تیم تنیس مهندسی توسعه گاز تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد:

تیم ما با توجه برگزاری لیگ برتر بزرگسالان و سومین دوره مسابقات لیگ برتر جوانان توانست بر حریفان قدرتمند خود بدون داشتن تنیسور مطرح و صاحب رنکینگ غلبه کرده و عنوان قهرمانی را از آن خود کنم و پدیده این دوره از مسابقات لیگ شناخته نشدیم.

وی درادامه افزود: در لیگ‌های گذشته در بخش بزرگسالان قهرمانی‌های زیادی را به دست آوردیم به همان دلیل امسال تصمیم گرفتیم از جذب تنیسورهای گران قیمت بگذریم و به جوان‌ترها میدان دهیم تا شانس رقابت کم تجربه‌ها با بزرگسالان فراهم شود و همین امر سبب شد در بخش جوانان شگفتی ساز شویم اما در بخش بزرگسالان متأسفانه عملکرد قابل توجهی نتوانستیم داشته باشیم.

وی درخصوص میزبانی برای این دوره از مسابقات لیگ اظهار کرد:دور رفت سیزدهمین دوره لیگ در خوزستان بود که می‌توانست یک اتفاق خوب باشد اما شرایط جوی نامناسب این شهر به دلیل فصل برگزاری مسابقات سبب شد نتواند خیلی خوب میزبانی را برعهده بگیرد،اما جزیره کیش به دلیل زمین تنیس مناسب یکی از قطب‌های تنیس کشور شده است و برگزاری مسابقات فیوچرز در ماه گذشته سبب حرفه‌ای‌تر شدن مسابقات تنیس در این جزیره می‌باشد.

وی در ادامه افزود: رقابتهای جام حذفی تنیس نیز در بهمن ماه به میزبانی کیش برگزار می‌شود که هدف ما ظاهر شدن بهتر در این رقابت‌ها نسبت به مسابقات لیگ برتر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار