سرمربی تیم بسکتبال هفت الماس قزوین اعتقاد دارد که تیمش در مرحله نیمه نهایی چیزی برای از دست دادن مقابل مهرام ندارد و تنها برای انجام پلی آف دیدنی به این مرحله می رود.

محمدرضا اسلامی سرمربی هفت الماس قزوین در پایان دور مقدماتی لیگ ملی بسکتبال به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:در بازی آخر مقابل گرگان نتوانستیم انگیزش لازم را برای بازیکنان تیم ایجاد کنیم. هفته قبل صعود تیم قطعی شده بود، گرگان هم 2 باخت داده بود و احتمالا بازیکنان ما فکر می کردند که برد تیم قطعی است.

وی با اشاره به تلاش و جنگندگی گرگانی ها گفت: از 41 پرتاب پنالتی تنها 20 پرتاب را گل کردیم و از 30 اقدام به 3 امتیازی هم تنها5 مورد گل شد.  ضمن اینکه 2 بازیکن 15 ساله را با توجه به مصدومیت چند بازیکن به ترکیب آوردیم که یکی از آنها هم بازی کرد.

نباید انگیزه خود را از دست بدهیم
 
اسلامی تاکید کرد: این درست که کار بزرگی با رسیدن به چهار تیم انجام داده ایم اما باید بدانیم که هنوز اول راه هستیم و نباید انگیزه خود را از دست بدهیم. بازی با گرگان هم تلنگر خوبی برای ما بود. تیم در این بازی شایستگی همیشگی را نداشت و بسیار بد بودیم. 

سرمربی هفت الماس در مورد بازی با مهرام در نیمه نهایی گفت: شرایط با توجه به 2 بر صفر جلو بودن مهرام سخت است. بازی ما با مهرام حتی در صورت یک-یک بودن هم جدال نابرابر بود چون تجربه و تعداد بازیکنان ملی آن تیم بیشتر است و میزبان هم هستند. البته ما به رده چهارم بسنده نکرده ایم و می رویم که در شرایط سخت خود را محک بزنیم.

اسلامی که اعتقاد دارد با وجود محاسبه 2 باخت مرحله مقدماتی در نیمه نهایی باز هم برای برد مقابل مهرام به میدان می روند، گفت: کسب نتیجه خوب هم برای ما برد است. امسال ما تمرینات بدنسازی خوبی را پشت سر گذاشته ایم و از نظر آمادگی جسمانی و فیزیکی شرایط بسیار خوبی داریم. مقابل مهرام هم چیزی برای از دست دادن نداریم. مهرام تیمی با سابقه قهرمانی ایران و آسیا است و ما تنها برای بازی های به یاد ماندنی در پلی آف انگیزه داریم.

چند تماشاگر احساسی عمل کردند

سرمربی هفت الماس در مورد تغییر حکم محرومیت تماشاگران قزوینی گفت: ساعت 13:30 چهارشنبه به ما اعلام کردند که تماشاگران محروم هستند. ما هم بلافاصله درخواست استیناف دادیم. چون در بازی با ثامن یکی از بازیکنان حریف شیطنت کرده بود و چند تماشاگر هم عکس العمل نشان دادند که ما دخالت کردیم و قضیه تمام شد. به هر حال در میان 2500 نفر، چند تماشاگر هم احساسی عمل می کنند و به خاطر آنها نباید همه محروم شوند.

وی ادامه داد: تمام تماشاگران بعد از قطعی شدن صعود ما به جمع چهار تیم قصد حضور در سالن را داشتند و تامین امنیت این تعداد در پشت درهای بسته سخت بود. از فدراسیون تشکر می کنیم که تقاضای ما را پذیرفت چون با کوچکترین اتفاقی، مجموعه بسکتبال پاسخگو بود. به هر حال قرار هم نیست که تیم مقابل بازی را ببازد، تشنج ایجاد کند و یک بازیکن حرفه ای هم به جنجال دامن بزند. بازیکنان هم باید این مسائل را رعایت کنند.

سرمربی هفت الماس که از آوردن بازیکن خارجی برای لیگ حرفه ای مطمئن نیست، گفت: در صورت جذب بازیکن خارجی باید یک بازیکن با کیفیت جذب کنیم. اسپانسر ما بیشتر اعتقاد دارد که هزینه یار خارجی را صرف دادن پاداش به بازیکنان کنیم. البته همه 2 یار خارجی می آوردند و کار در لیگ حرفه ای بدون بازیکن خارجی سخت می شود. به هر حال در جلسه هفته آینده همه چیز مشخص می شود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار