شهردار منطقه 7 تهران بر ضرورت سیر طولانی و پیوسته در زمینه ایجاد اشتغال پایدار در کشور تاکید کرد و از آمادگی مدیریت شهری در این زمینه خبر داد.

رضا نگهبان شهردار منطقه 7 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، بااشاره به نقش شهرداری ها در زمینه استقرار ایجاد اشتغال دانش بنیان اظهارکرد: در حال حاضر مهم ترین دغدغه ای که مردم کشور را درگیر کرده بحث اشتغال است در این خصوص با توجه به تاکیدات شهردار تهران سلسله مباحثی از سوی شهرداری های مناطق مختلف دنبال می شود.
 
وی در ادامه تصریح کرد: از سوی شهرداری منطقه 7 نیز مراسمی با حضور کارآفرینان موفق  برگزار می شود  که در آن افراد به بیان تجربیات مراحل موفقیت خود می پردازند و به پرسش پاسخ با سایر شرکت کنندگان می پردازند که خروجی این مباحث می تواند در ارائه راهکارهای مناسب در زمینه کارآفرینی بسیار مطلوب باشد.
 
شهردار منطقه 7 با اشاره به اینکه در حال حاضر مشاغلی که جنبه دانش بنیان در جامعه داشته باشند بسیار ضعیف است خاطر نشان کرد: مدیریت شهری آمادگی هر گونه حمایت و مساعدت در این زمینه را دارد و حاضر به همکاری با تمامی ارگان های مرتبط با این موضوع است چرا که این اعتقاد در مجموعه شهردار وجود دارد که یک حرکت هنگامی به موفقیت می رسد که با مشارکت تمامی نهادهای موثر جامعه و در یک مسیر طولانی و پیوسته دنبال شود.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: اشتغال ، مشارکت ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار