با سرعت عمل ماموران کلانتری ۱۲سبزوار خراسان رضوی زورگیر حرفه‌ای که از صاحبخانه قبلی زورگیری کرده بود در کمتر از 30 دقیقه دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛ در پی گزارش یک فقره سرقت به عنف در یکی از مناطق شهر سبزوار تیمی از ماموران کلانتری ۱۲ برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

با حضور ماموران در محل زنی ۵۶ ساله سراسیمه به تیم گشت مراجعه و اظهار داشت، دقایقی پیش زنگ منزل به صدا درآمد و فردی خود را مامور اداره گاز معرفی کرد که هنگام بازکردن در به داخل حیاط رفتم که ناگهان شخصی با سر و صورت پوشیده طلاجاتم را از من زورگیری و متواری شد.

با توجه مشخصات ظاهری سارق از سوی فرد مالباخته، بلافاصله مناطق نزدیک به محل وقوع جرم بوسیله ماموران کلانتری ۱۲ تحت کنترل قرار گرفت که سرانجام پس از گذشت ۳۰ دقیقه، فردی که مشخصاتش با مشخصات فردی اعلامی از سوی مالباخته مشابهت داشت و با مشاهده ماموران متواری شد دستگیر و از او دو قبضه قمه به همراه طلاجات مسروقه به ارزش۱۵۰ میلیون ریال کشف شد.

پس از انتقال متهم به کلانتری مشخص شد متهم سابقه دار و مستاجر قبلی مالباخته بوده و با اطلاع از قیمتی بودن گردنبند اقدام به زورگیری کرده است.

گفتنی است، ‌ متهم پس از بازجوئی‌های به عمل آمده با تشکیل پرونده راهی دادسرا شد.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۸ دی ۱۳۹۳
احسنت به سرعت عمل نیروی انتظامی
آخرین اخبار