تازه‌های نشر؛

«اشعار ققنوسی‌ها» منتشر می‌شوند

کتاب «اشعار ققنوسی‌ها» به عنوان مجموعه‌ای از آثار اعضای انجمن ادبی ققنوس در آینده نزدیک منتشر می‌شود.

مینا آقا زاده ، دبیر انجمن ادبی ققنوس به خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: هم اکنون در جال جمع‌آوری آثار 80 نفر از اعضای انجمن ادبی ققنوس هستیم.
 
وی افزود: از شاعرانی که اشعار آن‌ها در کتاب " اشعار ققنوسی‌ها" ذکر شده می‌توان به " سرخوش پارسا" ، " کمال حسینیان" ،" بیژن آل موسوی" و " آمنه اقلیدی" اشاره کرد.
 
دبی انجمن ادبی ققنوس اظهار داشت: کتاب  " اشعار ققنوسی‌ها" درآینده نزدیک به احتمال زیاد از دریچه مرکز انتشاراتی " سفیر اردهان" یا انتشارات "ملینا" روانه بازار محصولات فرهنگی مکتوب می‌شود.
 
آقا زاده ادامه داد: از کتاب‌های دیگری که هم اکنون بر روی میز کاری من قرار گرفته می‌توان به کتاب‌های " نگارش، ویرایش و گزارش" و "تحلیل ساختاری فرم و محتوا در شعر سپید" اشاره کرد.
 
 وی اظهار داشت: کتاب " نگارش ، ویرایشو گزارش" درباره شیوه نوشتن به نگارش درآمده و در قالب یک کتاب دانشگاهی به راهنمایی افراد علاقمند به سرایش و نگارش شعر می‌پردازد.
 
دبیر انجمن ادبی ققنوس تصریح کرد: تا به حال در مورد چاپ و انتشار کتاب‌های "نگارش، ویرایش‌ و گزارش" و " تحلیل ساختاری فرم و محتوا در شعر سپید" با هیچ مرکز انتشارابی صحبت نکرده‌ام.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار