وزیر بهداشت و درمان گفت: نیروی زمینی و نیروی هوایی در دوران انقلاب با مردم شریف ایران همراه و باعث تسریع در پیروزی انقلاب اسلامی شدند.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، "سید حسن قاضی‌زاده‌ هاشمی" وزیر بهداشت و درمان در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید داروخانه 29 فروردین ارتش اظهار داشت: نیروی زمینی و نیروی هوایی در دوران انقلاب با مردم شریف ایران همراه و باعث تسریع در پیروزی انقلاب اسلامی شدند.
 
وی افزود: دشمنان ارتش درصدد بودند تا ارتش را منحل کنند، اما موفق نشدند و افتخار برجسته ما وجود نیروهای مسلح و به خصوص نیروی زمینی است و ما در حوزه سلامت با نیروهای مسلح یک رابطه صمیمی و تنگاتنگ داریم و این از جمله وظایف ما بوده است.
 
وزیر بهداشت با اشاره به این که ما می‌توانیم در زمینه همکاری با نیروهای مسلح در زمینه بهداشت بهتر عمل کنیم، تأکید کرد: افتخار می‌کنیم که اگر مشکلی هست بتوانیم آن را برطرف کنیم و اگر عقب‌ماندگی هست، جبران می‌کنیم و من در حوزه سلامت برای همکاری‌های هر چه بیشتر اعلام آمادگی می‌کنم و اگر در منطقه‌ای ظرفیت خالی وجود دارد، ما می‌توانیم با خرید خدمت از حداکثر امکانات برای خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران استفاده کنیم و در این زمینه نقش‌آفرین باشیم.
 
قاضی‌زاده گفت: شرایط بودجه‌ای وزارت بهداشت مانند نیروی زمینی بوده و لازم است قرارگاه‌ها و ارگان‌هایی که می‌توانند در حوزه سلامت مردم نقش‌آفرین باشند، حضور داشته و واقعیت این است که در برخی مناطق به امکانات به سالیان سال قبل باز می‌گردد، مثل سیستان و بلوچستان، ایلام و نقاط صفر مرزی بتوان اقدامات لازم را انجام داد و دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت بر اساس قول و باوری که دارد، کمک‌های شایانی داشته است.
 
وزیر بهداشت با اشاره به وجود 570 بیمارستان و داروخانه و اداره این مجموعه‌ها به صورت متمرکز و تصمیم‌سازی در این‌باره تأکید کرد: مدیریت دارو بسیار سخت است و در کشور از امکانات زیرساختی برخوردار نیستیم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد:‌ باید مجموعه IT را برای پیشگیری داروهای تقلبی و قاچاق دارو به کار بگیریم و باید از امکانات و خدمات الکترونیک در این حوزه استفاده کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار