مدیرکل صنایع خودرو و نیرومحرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: سیاست وزارت صنعت، ‌ معدن و تجارت افزایش سطح کیفی و کاهش هزینه‌های تولید خودرو برای حضور در بازارهای بین المللی است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران،  امیرحسین قناتی در نخستین دوره جایزه ملی کیفیت صنعت خودرو با موضوع مدیریت کیفیت محصول در مسیر موفقیت پایدار سازمان افزود: ارزیابی کیفیت محصول از اهدافی است که در دستور کار وزارتخانه قرار دارد و ما معتقدیم هر میزان سرمایه گذاری در بخش ارزیابی سود است. 

وی با اشاره به مشکلات ناشی از تحریم و چگونگی تامین مالی گفت: خودروسازان موظف به انطباق تولید با شرایط و فضای کسب و کار و عمل به تعهدات هستند. 

قناتی افزود: صنعت خودرو با توجه به مرتبط بودن با ۶۰ صنعت بالادستی، اکنون بعنوان لکوموتیو صنایع و اقتصاد در دنیا مطرح است. 

وی با بیان اینکه متوسط مصرف سوخت خودروهای داخلی ۸. ۳ لیتر در صد کیلومتر پیمایش است گفت: ما ناگزیر به کاهش و بهینه سازی مصرف سوخت خودروهای تولیدی در افق ۱۴۰۴ مطابق با استانداردهای مصرف سوخت در اروپا هستیم. 

قناتی افزود: بدقولی و عمل نکردن به تعهدات و مشکلات خدمات پس از فروش از عمده‌ترین مشکلات خودروسازان در قبال مشتریان است. 

امروز ۱۰ شرکت خودروساز و قطعه ساز موفق به دریافت گواهینامه اهتمام به کیفیت، ۵ شرکت خودروساز و قطعه ساز موفق به دریافت تقدیرنامه اشتهار به کیفیت شدند و تنها گروه خودروسازی بهمن موفق به دریافت گواهینامه اشتهار ۳ ستاره کیفیت از نخستین دوره جایزه ملی کیفیت صنعت خودرو شد./

انتهای پیام/
برچسب ها: صدور ، مجوز ، کسب ، کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار