رئیس سازمان بسیج رسانه گفت: در دنیای اسلام، افراطیونی هستند که با تحریک عوامل‌ آن‌ها از سوی غربی‌ها دست به اقدامات خشونت‌آمیز می‌زنند و این تحرکات در راستای اهداف غرب است.

"مسعود بصیری" رئیس سازمان بسیج رسانه در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره اقدامات تروریستی در فرانسه و اهانت به پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی‌(ص) اظهار داشت: همه اقدامات غرب برنامه‌ریزی شده است و آن‌ها برای این که جهان اسلام و جمهوری‌اسلامی ایران را تحت فشار قرار بدهند و پروژه اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی خود را که از سال‌ها قبل شروع شده است را ادامه دهند، دست به این چنین اقداماتی می‌زنند.
 
وی تصریح کرد: در دنیای اسلام نیز متأسفانه افراطیونی هستند که با تحریک عوامل آن‌ها از سوی غربی‌ها دست به اقدامات خشونت‌آمیز می‌زنند که این تحرکات در راستای اهدافی است که غرب پیش‌بینی کرده است.

بصیری ادامه داد: غرب می‌داند که با تحریک عواطف برخی از تندروها و برخی از مسلمانان می‌تواند اهداف خود را پیش ببرد، یعنی در پس پرده اهانت به پیامبر(ص) یک برنامه‌ریزی دقیق است و باید مطمئن بود بعد از این اتفاقات شاهد فشار جدید بر دنیای اسلام و مسلمانان باشیم.
 
رئیس سازمان بسیج رسانه افزود: در زمانی که غرب می‌خواست وارد جنگ در صربستان شود تصویرسازی کردند و با استفاده از یک پروژه رسانه‌ای یک خلبان انگلیسی که صرب‌ها دار زدند را نمایش دادند و بعد به صربستان حمله کردند و اتفاقاتی که در یوگوسلاوی سابق رخ داد را انجام دادند تا به اهداف خود برسند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: نکته‌ای که باید اکنون به آن دقت کنیم، این است که آن‌ها اول تحریک می‌کنند و بعد مقصر را خودشان آن‌طور که می‌خواهند نشان می‌دهند و به‌گونه خاصی بازی را عوض می‌کنند و ذهن را به سمتی می‌برند که شما علت اصلی اتفاق را فراموش کنید، اما سؤال مهم اینجاست که واقعاً علت اصلی اتفاق در فرانسه چه بود؟ آیا غیر از یک اقدام از پیش تعیین‌شده برای ضربه زدن به اسلام بود؟ به حتم باید گفت که همه اقدامات آن‌ها برای ضربه زدن به اسلام و مسلمین است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار