متس هوملز مدافع تیم دورتموند معتقد است آثار جسمانی باقیمانده از جام جهانی برای او به مراتب بیشتر از آثار روحی آن بوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورواسپرت، متس هوملز معتقد است او هم باید مانند باقی ملی‌پوشان تیم فوتبال آلمان بابت قهرمانی در جام جهانی 2014 خوشحال بوده و آثار روحی این موفقیت بزرگ را همراه خود داشته باشد اما متاسفانه آثار جسمانی بازیهای جام جهانی برای او پررنگ‌ تر بوده است.

هوملز هم اکنون همراه با اعضای تیم فوتبال دورتموند در اردوی تدارکاتی جنوب شرقی اسپانیا به سر می‌برد. او در مورد وضعیت جسمانی خود گفت: شادی و هیجان ناشی از قهرمانی در جام جهانی 2014 از بین رفت اما هنوز مصدومیت زانوی من برطرف نشده است. به یاد دارم پس از جام جهانی 2010 برای بازگشت به میدان هیچ مشکلی نداشتم و با همان سطح آمادگی در مسابقات باشگاهی حاضر شدم، اما امسال این خوش شانسی تکرار نشد.

هوملز در ادامه افزود: در حال حاضر همه چیز خوب به نظر می‌رسد و دیگر با مصدومیت مواجه نیستم امیدوارم بورسیا دورتموند نیمه دوم فصل را بهتر آغاز کند و بتواند خود را از قعر جدول رده بندی بوندسلیگا بالا بکشد.

رومینگه: فلیپ لام همیشه ما را غافلگیر می‌کند

کارل هانیس رومینگه نائب رئیس باشگاه بایرن مونیخ از اینکه فلیپ لام اعلام کرده در سال 2018 از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند ابراز شگفتی کرد و گفت: تصمیمات فلیپ لام همیشه غافلگیر کننده است به نظرم اگر کسی 3.5 سال زودتر خبر خداحافظی‌اش از فوتبال حرفه‌ای را بدهد، کار عجیبی کرده است، اما لام همیشه افکار روشنی داشته و شک ندارم در مورد این تصمیم هم کاملا فکر کرده است او تابستان گذشته هم با اعلام بازنشستگی ملی همه را غافلگیر کرده بود.

رومینگه در ادامه به احتمال پیوستن مارتین اووگارد 16 ساله پدیده فوتبال نروژ به بایرن مونیخ اشاره کرد و گفت: او ماه دسامبر چند جلسه زیر نظر پپ گواردیولا تمرین کرد ما بدون شک خواستار خرید وی هستیم اما تکلیف نهایی قرارداد او طی چند هفته آینده مشخص می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: هوملز ، رومینگه ، دورتموند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار