فرمانده سپاه ناحیه ملارد برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی مجموعه فرماندهی‌ خویش را در ایام مبارک دهه فجر در شهرستان ملارد تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سرهنگ محسن رضایی فرمانده سپاه ناحیه ملارد در نشست خبری که در محل فرماندهی سپاه شهرستان ملارد و با حضور جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه فعال در این شهرستان برگزار شد با اشاره به هتاکی مجله فوکاهی شارلی به صاحت پیامبر مقدس (ع) این عمل زشت را محکوم کرد.
 
وی در ادامه  عمده ترین برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی سپاه ملارد در ایام مبارک دهه فجر را به شرح ذیل اعلام کرد:
 
تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل
به صدا درآمدن زنگ انقلاب در تمامی مدارس شهر تهران
افتتاح حوزه مقاومت شهید شاد فرسا(مسکن مهر)
کلنگ زنی ساختمان حوزه
برگزاری مراسم سخنرانی ویژه پیروزی انقلاب اسلامی
برگزاری مسابقه با موضوعات امام، انقلاب و اهداف آن ویژه نوجوانان
برگزاری جشنواره مسابقات قرآن ، صنایع دستی، سرود ، غذاهای محلی و ....
بازدید از موزه عبرت
برپایی نمایشگاه‌ دستاوردهای انقلاب اسلامی
سرکشی از خانواده های محروم
برگزاری یادواره شهدا و...

سرهنگ محسن رضایی در ادامه  و در ارتباط با فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان ملارد تصریح کرد: موضوع منکرات و معروفات در ابعاد گوناگون اعم از سرقت،مواد مخدر، فروشندگان دوره گرد، ارتقای سطح اخلاق و تقویت تعاملات اجتماعی با دقت نظر دنبال می‌شود و هر روز از ساعت 4 تا 6 بعد از ظهر تیم‌های امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهرستان فعال هستند و تذکرات رسانی در مواقع لازم ارائه می‌نمایند و خوشبختانه اقدامات خوب و سازنده ای در این حوزه  عملیاتی شده است.
 
وی در ادامه و در پاسخ به سوال خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با سطح کمی و کیفی امنیت حاکم در شهرستان ملارد تصریح کرد: با توجه به هجمه‌های سنگینی که در این منطقه جاری و ساری است اقدامات مثبت و سازنده ای اجرایی شده و در تمامی عرصه‌ها ضریب امنیتی ارتقا یافته است و امید آن داریم در حوزه مواد مخدر که از عمده‌ترین دغدغه‌های شهرستان ملارد محسوب می‌شود وضعیت در آینده بیش از پیش  بهبود یابد.
 
گفتنی است در پایان این مراسم نیز شهاب فراهانی مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه ملارد و بسیج رسانه با اشاره به اینکه توهین به اسلام آزادی بیان نیست بیانیه ای را در محکومیت اقدام هتاکانه نشریه شارلی به جایگاه عظیم شان پیامبر مکرم اسلام (ص) قرائت کرد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: برنامه ، فرهنگی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار