رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر قم ، از دستگیری توزیع کننده شربت و قرص متادون به عطاریها و کشف 420 کیلوگرم مواد مخدر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "منوچهر طالبی" روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: اخیرا فردی را شناسایی کردیم که به اتفاق اعضای خانواده خود شربت متادون تهیه و تعداد زیادی از عطاری های قم را تغذیه می کرد.
 
وی ادامه داد: پلیس مبارزه با مواد مخدر سه هفته روی این مظنون کار کرد و پس از احراز شدن جرم، او را که به عنوان فردی صالح در محله خود تجاهر کرده بود بازداشت کرد.
 
وی ابراز داشت: در منزل این فرد تعداد زیادی شربت و قرص متادون و 300 میلیون تومان انواع و اقسام داروهای تاریخ گذشته کشف شد.
 
طالبی با اشاره به این که متهم این پرونده ، دستگیر شده و در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است بیان داشت: علیرغم این که خانواده این فرد نیز مرتبط با جرم انجام شده بودند، به دلیل رافت اسلامی با اعضای خانواده او برخوردی نشد.
 
وی اظهار داشت: متاسفانه یکی از نشریات استان عکس این شهروند را در سطح بزرگی به چاپ رسانده بود و در زیر آن با ارائه توضیحاتی از وی خواستار تبرئه اش شده بود که از این رو خواستار نگاه دقیق تر رسانه های به پرونده های این چنینی هستیم.
 
وی با اشاره به فعالیت پلیس مواد مخدر طی یک ماه گذشته گفت: 420 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این مدت در شش مرحله کشف شدند که این بدلیل عملکرد ما در محورهای مواصلاتی قم بود.
 
وی ادامه داد: دراین رابطه دو باند مواد مخدر متلاشی و چهار نفر از قاچاقچیان دستگیر شدند.
 
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر قم گفت: همچنین طی چهار مرحله اجرای طرح پاکسازی در سطح شهر 50 نفر دستگیر و 50 پاتوق نیز که برای مصرف مواد شناسایی شده بود پاکسازی شدند.
 
وی ابراز داشت: طی این مدت هم چنین 108 نفر توزیع کننده و 330 نفر متجاهر به مواد مخدر دستگیر شدند.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
اعداااااامش کنید
اینها باعث کاهش آمار ازدواج جوانان شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۰۱ خرداد ۱۳۹۷
باسلام بایدکارازریشه درست بشه فرهنگسازی کنن بله درحال حاضردرامد منتادون ازقاچاق فروشی بیشتره چرا برین برسی کنین ازپزشک تا دستیارش که توزیع کننده هستن ازاینکارسود میبرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
برای تهیه قرص و شربت ترک اعتیاد زیر نظردانشگاه علوم پزشکی

دکتر اکبری
France
رسول
۰۵:۲۲ ۰۲ تير ۱۳۹۴
با سلام : باید از این شخص مپرسیدند که شربت و قرصهای متادون رو از کجا گیر اورده و خریده ؟ بعضی از مطبهای پزشکان برای معتادان بدبخت جیره بندی داروی میکنن و به بعضیاشون میگن که حتما بیا اینجا داروتو بخور و اگر هم خاستند به منزل ببرند هزارتا بلا سر دارو میارن تا از فروشش توسط معتادین جلوگیری کنند اما قافل از اینکه خیلی از این دکترهای ترک اعتیاد داروهای ترک اعتیاد رو چه بصورت فله و چه با جلد و شیشه میفروشند و میدانند که این شخص فروشنده و توضیع کننده غیرقانونی داروهای ترک اعتیاد هست ! اما پزشکان بخاطر منافعشان که دارو رو سریعتر بفروشن و سود کنند این کار رو انجام میدن . این پزشکان ترک اعتیاد شده اند همانند ساقیان و مواد فروشندگان مواد مخدر ! دارو رو مخصوصا شربت متادون رو بصورت خالص به معتادین نمیدن و اب و هر چیز دیگه ای رو توش مخلوط میکنن . شیشه 250 سی سی شربت متادون برای پزشکان می افته زیر 10 هزار تومان اما به بیمار بدبخت 10 برابر گرانتر میفروشن یعنی سی سی 50 تومن میخرن و میفروشن سی سی 500 تومان ! اکثر این پزشکها هم از ترک اعتیاد چیز زیادی سردرنمیارن و فقط دارو میدن . من بیمار معتاد میشناسم که سالهای ساله داره دارو مصرف میکنه و این بیمار شده مثل بمب متحرک ازبسکه دارو بهش خورانده شده از قرص و شربت متادون گرفته تا شربت تریاک و داروهای مسکن وخواب اور ! حالا این بیماران هم گیریم سهم داروشون رو بخاطر مشکلات مالی بفروشن . چند سی سی چندتا قرص ؟ اما پزشکانی که چندین سی سی و چندین ورق قرص میفروشن باید چیکار کرد باهاشون ؟
Iran (Islamic Republic of)
صادق علی اکبری
۲۱:۴۱ ۲۸ دی ۱۳۹۳
با سلام و خسته نباشید
می خواستم از کلیه تلاش های شبانه روزی پرسنل نیروی انتظامی استان قم تشکر ویژه کنم.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۳۲ ۲۸ دی ۱۳۹۳
فقط میتونم بگم « لا اله الا الله »
آخرین اخبار