مربی تیم ملی جوانان تنیس روی میز ایران گفت: قرار بود ایران با سه تیم در فجر کاپ شرکت کند اما دقایق نود تیم جوانان هم اضافه شد.

نادر شاملو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اذعان کرد: پیش از این قرار بود تیم ملی الف و ب به همراه تیم امید از ایران در جام بین‌المللی فجر شرکت کنند اما در فاصله چند روز مانده به آغاز مسابقات تیم جوانان هم به این تعداد اضافه شد ما حتی فرصت برگزاری اردو هم نداشتیم.
 
وی درباره ترکیب تیم ملی جوانان گفت: برای تیم جوانان مهرداد دهستانی، آرمان حاجی‌ئی، متین حیدری و مرتضی رضایی به میدان رفتند که این تیم براساس آخرین رنکینگ داخلی فدراسیون که در کرمان برگزار شده بود انتخاب شدند.   
 
مربی تیم جوانان تصریح کرد: تیم ما به قرعه سختی خورد، در مرحله گروهی بازی پایاپایی را با تیم روسیه داشتیم و مقابل ترکمنستان و لبنان هم پیروز شدیم و تا یک چهارم نهایی بالا آمدیم در این مرحله به ایران (الف) خوردیم و مقابل آن‌ها مغلوب شدیم.
 
شاملو خاطر نشان کرد: تیم جوانان فرصت این را پیدا نکرد تا در اردویی که قبل از جام فجر برگزار شد همراه تیم بزرگسالان تمرین کند، با این حال از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و به آینده آنها امیدوارم.   
 
وی در انتها اعلام کرد: سطح مسابقات نسبت به سال گذشته بهتر شده است ضمن اینکه مسابقات جام فجر چون دارای رنکینگ جهانی است فرصت خوبی برای پینگ پنگ بازان ایرانی محسوب می‌شود امکان حضور در رقابت‌های بین‌المللی را ندارند و از این طریق می‌توانند جایگاه خود را در رده بندی فدراسیون جهانی حفظ کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: شاملو ، جوانان ، تیم ، تنیس ، روی میز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار