مسابقات لیگ والیبال ساحلی کشورمان از امروز در جزیره کیش آغاز شده است.

کسری غفوری دبیر کمیته ساحلی کمیته فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: برای شروع این مسابقات نیازمند داشتن حامی مالی بودیم و تا دقیقه 90 هیچ پولی به دستمان نرسید و مجبور شدم از رییس فدراسیون 100 میلیون تومان دستی قرض بگیرم اما خوشبختانه پس از رایزنی‌های انجام شده بانک رفاه حامی مالی مطمئنی برایمان شد و سرمایه‌گذاری برای اجرای رقابتها را مستقبل شد.

وی گفت: 19 تیم در نخستین مرحله لیگ والیبال ساحلی باشگاههای کشور شرکت کرده‌اند و حمید موحدی سرمربی تیم ملی با حضور در این مسابقات اقدام به انتخاب نفرات مطرح و آماده خواهد کرد: امیدوارم برگزاری مسابقات لیگ ساحلی به همین شکل ادامه پیدا کند.
چون سطح کار ساحلی بازان از نظر فنی تا حد قابل توجهی رشد خواهد کرد.

دبیر کمیته ساحلی فدراسیون والیبابل در ادامه خاطر نشان کرد: داورزنی رییس فدراسیون والیبال نسبت به اجرای لیگ قطر مساعد و مثبتی دارد وی می‌خواهد والیبال ساحلی همانند سالنی در مسابقات بین‌المللی مختلف مقام‌های خوبی را کسب کند. ما توانایی به دست آوردن مدال را داریم به طوری که در بازیهای ساحلی آسیا به مقام نایب قهرمانی دست یافتیم و توانستیم در جدول اصلی مسابقات جهانی راه پیدا کنیم.

غفوری تصریح کرد: اولین مرحله از مسابقات لیگ والیبال ساحلی کشورمان از امروز شده و قرار است این پیکارها را در پنج مرحله برگزاری کنیم که در هر مرحله مبلغ200 میلیون ریال به عنوان جایزه نقدی در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: لیگ ، والیبال ، ساحلی ، غفوری ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار